OLEJE URZĄDZENIA, MASZYNY I SPRZĘT CIĘŻKI

Nasze produkty

Ring Free DD 40

Specyfikacja produktu
Ring Free DD 40 to wysokiej jakości olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu, przeznaczony do stosowania w dwusuwowych silnikach Diesla. Gatunek ten posiada doskonałe właściwości detergentowe/dyspergujące, odporność na utlenianie i dobrą stabilność termiczną.
Ring Free DD 40 będzie również chronił elementy silnika przed rdzą i korozją. Olej ten jest wynikiem
szeroko zakrojonych badań, rozwoju i testów i jest szczególnie zalecany do silników Detroit Diesel
Corporation.

Cechy
– Niska zawartość popiołu
– Doskonałe właściwości detergentowe i dyspergujące
– Doskonała stabilność oksydacyjna i termiczna

Poziomy wydajności
API CF-2
Detroit Diesel Corporation 7SE 270 9205

Właściwości fizyczne
Wygląd Bursztynowa ciecz
Gęstość względna @ 15.6°C 0.877
Lepkość kinematyczna @ 40°C (cSt) 124.4
Lepkość kinematyczna @ 100°C (cSt) 14,2
Indeks lepkości 115
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 215
Temperatura krzepnięcia (°C) -33
Liczba zasadowa (mgKOH/g) 7,3

Ring Free XHD 30

Specyfikacja produktu
ing Free XHD to wysokiej jakości oleje silnikowe zawierające technologię do stosowania w 4‑suwowych turbodoładowanych i wolnossących silnikach Diesla z wtryskiem pośrednim oraz silnikach benzynowych wymagających olejów monogradowych. W zależności od wymagań sprzętowych mogą być również stosowane w przekładniach i systemach hydraulicznych. systemach hydraulicznych. Produkty te utrzymują komponenty w czystości, chroniąc jednocześnie przed zużyciem, rdzą i korozją.

Zastosowania
Oleje Ring Free XHD 30, 40 i 50 są odpowiednie do stosowania w silnikach wysokoprężnych i benzynowych, w których określono gatunki tego typu i poziom wydajności o określonym poziomie wydajności.

Ring Free XHD 10W, 20W i 30 są zalecane do przekładni i układów hydraulicznych w rolnictwie oraz pojazdach terenowych i hydraulicznych w rolnictwie oraz w pojazdach pozadrogowych.
Ring Free XHD 50 jest również zalecany do skrzyń biegów, gdzie określono gatunek tego typu i wydajność, np. Road Ranger.

Poziomy wydajności
API CF/CD/CC/SF
Caterpillar TO-2
Allison C3

Właściwości fizyczne
Klasyfikacja SAE, Dane odpowiednio do: 10W / 20W / 30 / 40 / 50
Gęstość względna w 15,6°C: 0,877 / 0,879 / 0,881 / 0,885 / 0,899
Lepkość kinematyczna w temp. 40 °C (cSt): 30,80 / 49,35 / 95,72 / 125,60 / 181,10
Lepkość kinematyczna w 100 °C (cSt) 5,40 / 7,20 / 11,98 / 14,47 / 17,40
Wskaźnik lepkości 111 / 105 / 109 / 107 / 104
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 190 / 210 / 215 / 218 / 220
Temperatura krzepnięcia °C -39 / -36 / -36 / -33 / -30
TBN (mgKOH/g) 6,0 / 6,0 / 6,0 / 6,0 / 6,0

Ring Free XHD 40

Specyfikacja produktu

Ring Free XHD to wysokiej jakości oleje silnikowe zawierające technologię do stosowania w 4 – suwowych turbodoładowanych i wolnossących silnikach Diesla z wtryskiem pośrednim oraz silnikach benzynowych wymagających olejów monogradowych. olejów monograde. W zależności od wymagań sprzętowych mogą być również stosowane w przekładniach i systemach hydraulicznych. systemach hydraulicznych. Produkty te utrzymują komponenty w czystości, chroniąc jednocześnie przed zużyciem, rdzą i korozją.
Zastosowania
Oleje Ring Free XHD 30, 40 i 50 są odpowiednie do stosowania w silnikach wysokoprężnych i benzynowych, w których określono gatunki tego typu i poziom wydajności.
Ring Free XHD 10W, 20W i 30 są zalecane do przekładni i układów hydraulicznych w rolnictwie i pojazdach terenowych i hydraulicznych w rolnictwie oraz w pojazdach pozadrogowych.
Ring Free XHD 50 jest również zalecany do skrzyń biegów, gdzie określono gatunek tego typu i wydajność określony. Np. Road Ranger.
Poziomy wydajności
API CF/CD/CC/SF
Caterpillar TO-2
Allison C3

Właściwości fizyczne
Klasyfikacja SAE, Dane odpowiednio do: 10W / 20W / 30 / 40 / 50
Gęstość względna w 15,6°C: 0,877 / 0,879 / 0,881 / 0,885 / 0,899
Lepkość kinematyczna w temp. 40 °C (cSt): 30,80 / 49,35 / 95,72 / 125,60 / 181,10
Lepkość kinematyczna w 100 °C (cSt) 5,40 / 7,20 / 11,98 / 14,47 / 17,40
Wskaźnik lepkości 111 / 105 / 109 / 107 / 104
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 190 / 210 / 215 / 218 / 220
Temperatura krzepnięcia °C -39 / -36 / -36 / -33 / -30
TBN (mgKOH/g) 6,0 / 6,0 / 6,0 / 6,0 / 6,0

Ring Free XHD 50

Specyfikacja produktu

Ring Free XHD to wysokiej jakości oleje silnikowe zawierające technologię do stosowania w 4 – suwowych turbodoładowanych i wolnossących silnikach Diesla z wtryskiem pośrednim oraz silnikach benzynowych wymagających olejów monogradowych. olejów monograde. W zależności od wymagań sprzętowych mogą być również stosowane w przekładniach i systemach hydraulicznych. systemach hydraulicznych. Produkty te utrzymują komponenty w czystości, chroniąc jednocześnie przed zużyciem, rdzą i korozją.
Zastosowania
Oleje Ring Free XHD 30, 40 i 50 są odpowiednie do stosowania w silnikach wysokoprężnych i benzynowych, w których określono gatunki tego typu i poziom wydajności.
Ring Free XHD 10W, 20W i 30 są zalecane do przekładni i układów hydraulicznych w rolnictwie i pojazdach terenowych.
i hydraulicznych w rolnictwie oraz w pojazdach pozadrogowych.
Ring Free XHD 50 jest również zalecany do skrzyń biegów, gdzie określono gatunek tego typu i wydajność
określony. Np. Road Ranger.
Poziomy wydajności
API CF/CD/CC/SF
Caterpillar TO-2
Allison C3

Właściwości fizyczne
Klasyfikacja SAE, Dane odpowiednio do: 10W / 20W / 30 / 40 / 50
Gęstość względna w 15,6°C: 0,877 / 0,879 / 0,881 / 0,885 / 0,899
Lepkość kinematyczna w temp. 40 °C (cSt): 30,80 / 49,35 / 95,72 / 125,60 / 181,10
Lepkość kinematyczna w 100 °C (cSt) 5,40 / 7,20 / 11,98 / 14,47 / 17,40
Wskaźnik lepkości 111 / 105 / 109 / 107 / 104
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 190 / 210 / 215 / 218 / 220
Temperatura krzepnięcia °C -39 / -36 / -36 / -33 / -30
TBN (mgKOH/g) 6,0 / 6,0 / 6,0 / 6,0 / 6,0

Terrain XL 10W-30

Specyfikacja produktu
TERRAIN XL 10W-30
OLEJ SILNIKOWY DO CIĘŻKICH WARUNKÓW PRACY
Wielosezonowy olej silnikowy o wysokiej wydajności do pracy w ciężkich warunkach, zalecany do jednostek wysokoprężnych montowanych w samochodach terenowych sprzętu pracującego pod zmiennymi obciążeniami roboczymi. Terrain XL 10W-30 zapewnia wysoki poziom czystości, ochrony przed zużyciem, rdzą i utlenianiem. i ochronę przed utlenianiem, a także doskonałe właściwości usuwania sadzy i dyspersji osadów.
Główne cechy
– Znakomite radzenie sobie z sadzą
– Zwiększona dyspersja szlamu
– Wysoki poziom czystości tłoków
– Lepsza ochrona przeciwzużyciowa

Zastosowanie
Olej Terrain XL 10W-30 może być stosowany w silnikach wysokoprężnych pracujących przy dużych obciążeniach, montowanych w pojazdach pozadrogowych, maszynach budowlanych, urządzeniach i sprzęcie do przenoszenia materiałów i sprzętu do przenoszenia materiałów. Produkt ten spełni wymagania EGR (Exhaust Gas Re-Circulation) i SCR (Selective Redukcja Katalityczna – Adblue)*. Produkt ten nadaje się również do stosowania w układach hydraulicznych, wspomagania kierownicy,
sprzęgła płynne, napędy hydrostatyczne, przemienniki momentu obrotowego, lekko obciążone silniki benzynowe stosowane w sprzęcie do pielęgnacji ziemi, agregatach prądotwórczych itp.
gdzie zalecany jest olej klasy 10W-30.
*Uwaga: Nie powinien być stosowany w silnikach wyposażonych w filtr DPF (Diesel Particulate Filter). Jeśli potrzebny jest SAE 10W-30, silniki te wymagają Morrisa Versimax HD14 10W-30.

Poziom wydajności
API CI-4 / SL
ACEA E7
Caterpillar ECF-1a, ECF-2
Cummins 20076/78
MACK EO-M, EO-M Plus
Mercedes Benz 228.3
MAN M3275
MTU Typ 2
Volvo VDS-3
Global DHD-1
Deutz DQC III-10

Właściwości fizyczne
Gęstość względna w temp. 15 °C 0,870
Lepkość przy 100 °C 11,59
Lepkość przy 40 °C 77.17
Wskaźnik lepkości 143
Temperatura zapłonu (zamknięta) °C 206
Pour Point °C -39
TBN, mg/KOH/g 10,4

Versimax HD4 15W-40

Specyfikacja produktu
Versimax® HD4 15W-40 jest wysoce wszechstronnym olejem silnikowym do pracy w ciężkich warunkach, który może być wykorzystany do racjonalizacji zapasów, dzięki swojemu szerokiemu profilowi wydajności.
Versimax® HD4 15W-40 został opracowany w celu zapewnienia niezawodnych i solidnych osiągów w wielu typach silników używanych w różnych zastosowaniach. w szerokiej gamie typów silników używanych w wielu zastosowaniach. Gatunek ten zapewnia wysoki poziom czystość silnika, co sprzyja wydajnej pracy i lepszemu zużyciu paliwa, a także zapewnia ochronę krytycznych elementów przed zużyciem w warunkach eksploatacji. chroni krytyczne elementy przed zużyciem w najbardziej uciążliwych warunkach, w tym wydłużonych okresach wymiany oleju.
Cechy
– Doskonałe radzenie sobie z sadzą
– Zwiększona dyspersja osadów
– Wysoki poziom czystości tłoków
– Lepsza ochrona przeciwzużyciowa

Zastosowania
Zalecany do wysokoobciążonych silników Diesla montowanych w pojazdach drogowych i pozadrogowych wymagających
Produkt tego typu i o tej specyfikacji. Silne dodatki chemiczne kontrolują gęstnienie sadzy i zużycie spowodowane sadzą, dzięki czemu ten gatunek jest odpowiedni do stosowania w silnikach spełniających normy Euro 2, 3, 4 i 5 (w pojazdach drogowych) oraz silnikach spełniających wymogi normy Interim Tier 4 / Stage 3B (pojazdy pozadrogowe). Typy silników obejmują te wyposażone recyrkulację spalin (EGR) i selektywną redukcję katalityczną (SCR/Adblue).
Do producentów należą: Cummins, Mercedes Benz, DAF, Mack, MAN, MTU, Perkins, Scania oraz Volvo, Caterpillar itp. Uwaga: Ten produkt nie jest odpowiedni do stosowania z filtrami cząstek stałych (DPF).

Poziomy wydajności
ACEA E7
API CI-4/SL
MB 228.3
Caterpillar ECF-1a, ECF-2
Cummins CES 20076 / 77 / 78
Global DHD-1
MAN M3275
MACK EO-N
RVI RLD2
Volvo VDS3
Wykazał skuteczność w stosunku do JASO DH-1
MTU Typ 2

Zatwierdzenia
MB-Approbata 228.3

Właściwości fizyczne
Lepkość kinematyczna w 100 °C, cSt 14,94
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40 °C, cSt 107,12
Wskaźnik lepkości 140
Gęstość @ 15,6°C 0,870
Temperatura zapłonu (zamknięta) °C 209
TBN, mg/KOH/g 11,2
Temperatura krzepnięcia °C -33

Versimax HD12 15W-40

Specyfikacja produktu
Versimax®HD12 15W-40 jest olejem do wysokoobciążonych silników Diesla o średniej zawartości siarki, wyprodukowanym na bazie płynów bazowych Grupy II. Produkt ten zawiera zaawansowany pakiet dodatków opracowany w celu zapewnienia Versimax® HD12 15W-40 to olej do silników wysokoprężnych pracujących w bardzo ciężkich warunkach, z wydłużonymi okresami między wymianami oleju. Versimax® HD12 15W-40 został opracowany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR). recyrkulację spalin (EGR), selektywną redukcję katalityczną (SCR – Adblue), katalizatory utleniania oleju napędowego (Diesel Oxidation Catalysts).
katalizatory utleniania (DOC) i filtry cząstek stałych (DPF). Versimax HD12 15W-40 został zaprojektowany, aby sprostać zwiększonym poziomom biopaliw i ich działaniu w silniku.

Zastosowania
Versimax HD12 15W-40 jest przeznaczony do stosowania w silnikach Diesla spełniających normy Euro 5 / Euro 6, Interim Tier 4 / Stage 3B / Tier 4 oraz Stage 4 / Stage 5. 4 i Stage 4 / Stage 5 w silnikach wysokoprężnych, w których określono jeden z poziomów wydajności przedstawionych poniżej.
określone. Sektory rynkowe obejmują: pojazdy użytkowe, autokary, autobusy, pojazdy terenowe i rolnicze, itp.

Poziomy wydajności:
API CK-4 / CJ-4 / SN
ACEA E7 / E9
CAT ECF-3
Cummins CES 20086
Detroit Diesel DFS Specyfikacja oleju 93K222
Mercedes Benz 228.31
Deutz DQC III-10 LA
MTU Typ 2.1
Ford 171-F1

Zatwierdzenia
Volvo VDS-4.5 (Homologacja #: 417-0003-20-411)
Mack EO-S-4.5 (Homologacja #: 417-0003-20-411)
Renault VI RLD-4 (Homologacja #: 417-0003-20-411)

Właściwości fizyczne
Gęstość przy 15°C 0,870
Lepkość kinematyczna w 100°C,cSt. 14.85
Lepkość kinematyczna w 40°C, cSt. 107.42
Wskaźnik lepkości 143
Temperatura zapłonu (zamknięta) °C 210
TBN, mg/KOH/g 9,3
temperatura krzepnięcia, °C -33

Versimax HD14 10W-30

Specyfikacja produktu
Versimax®HD14 10W-30 jest olejem do wysokoobciążonych silników Diesla o średniej zawartości siarki, wyprodukowanym na bazie Grupy II i Grupy III płynów bazowych. Produkt ten zawiera zaawansowany pakiet dodatków sformułowany aby zapewnić najwyższą ochronę podczas pracy w bardzo ciężkich warunkach z wydłużonymi okresami między wymianami oleju. okresy między wymianami. Versimax® HD14 10W-30 został opracowany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR). recyrkulacją spalin (EGR), selektywną redukcją katalityczną (SCR – Adblue), katalizatorami utleniania oleju napędowego (diesel)
katalizatory utleniania (DOC) i filtry cząstek stałych (DPF). Versimax HD14 10W-30 został
zaprojektowany, aby sprostać zwiększonym poziomom biopaliw i ich działaniu w silniku.
Zastosowania
Versimax® HD14 10W-30 jest przeznaczony do stosowania w silnikach wysokoprężnych Euro 5 / Euro 6, Interim Tier 4 / Stage 3B / Tier 4
oraz Stage 4 / Stage 5 w silnikach wysokoprężnych, w których określono którykolwiek z poziomów wydajności przedstawionych poniżej. Sektory rynkowe obejmują: pojazdy użytkowe, autokary, autobusy, pojazdy terenowe i rolnicze itp. sprzęt rolniczy itp.

Poziomy wydajności:
API CK-4
ACEA E9
CAT ECF-3
Cummins CES 20086
Specyfikacja oleju Detroit Diesel DFS 93K222
MAN 3775
Mercedes Benz 228.31
Deutz DQC III-18 LA
MTU Typ 2.1
Ford 171-F1

Homologacje
Volvo VDS-4.5
Mack EO-S-4.5
Renault VI RLD-3

Właściwości fizyczne
Gęstość przy 15°C 0,872
Lepkość kinematyczna w 100°C,cSt. 12.1
Lepkość kinematyczna w temp. 40°C, cSt. 85.84
Indeks lepkości 138
Temperatura zapłonu (zamknięta) °C 204
TBN, mg/KOH/g 9,4
Popiół zasiarczony, %wt. 1,0
Temperatura krzepnięcia, °C -36

Dlaczego Enetoil?

Wysoka jakość – olej Enetoil jest wyprodukowany z najwyższej jakości składników, co zapewnia doskonałe osiągi silników.

Trwałość – olej Enetoil jest specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić długotrwałe ochronie przed zużyciem i uszkodzeniem silnika.

Ochrona przed korozją – olej Enetoil dodatkowo chroni silnik przed korozją, co może zapobiec poważnym uszkodzeniom.

Przyjazne dla środowiska – Enetoil stara się dostarczać produkty, które są bardziej przyjazne dla środowiska, w oparciu o ich misję przeciwdziałania zmianom klimatu.