OLEJE MASZYNY ROLNICZE
Nasze produkty
Agrimax STOU 15W-30
Specyfikacja produktu
Produkt dobrze sprawdza się w układach hydraulicznych, gdzie chroni pompy, elementy układu i siłowników przed zużyciem i korozją. Jego formuła uwalnia uwięzione powietrze i pomaga zapobiegać gąbczastości w działaniu układu.
Agrimax® STOU 15W-30 może być również stosowany w przekładniach hydrostatycznych ciągników, kombajnów zbożowych, gdzie stosuje się produkty typu uniwersalnego. kombajnach, gdzie producent zaleca stosowanie produktu typu uniwersalnego i gdzie można stosować hamulce zanurzone w oleju lub mokre. w których mogą być zamontowane hamulce zanurzone w oleju lub mokre.
Zastosowania:
Agrimax® STOU 15W-30 może być stosowany w przypadkach, wymienionych przez producenta sprzętu.
Allison C4
Właściwości fizyczne
Gęstość względna w 15°C 0,886
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40 °C (cSt) 81,54
Lepkość kinematyczna w temperaturze 100 °C (cSt) 11,53
Wskaźnik lepkości 133
CCS @ -20 (mPa.s) 7000 max
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 163
Temperatura krzepnięcia (°C) -30
TBN (mgKOH/g) 11,50
Agrimax Super Farm 10W-30
Specyfikacja produktu
Korzyści:
1. Unikanie jednego oleju i zmniejszenie kosztów magazynowych
2. Przedłuża żywotność sprzętu i komponentów
3. Wyjątkowa ochrona przed zużyciem, rdzą i korozją
4. Zrównoważona wydajność tarcia zapewnia precyzyjne działanie sprzęgła i hamulca
Zastosowania:
Może być używany w wielu różnych zastosowaniach, w tym:
Ciągniki, Kombajny zbożowe, Opryskiwacze i inne urządzenia pomocnicze, Urządzenia do przenoszenia materiałów.
Poziomy wydajności:
MF M-1145 Zatwierdzone API CG-4/SF
MF M-1144 / M-1139 API CI-4
Ford M2C-159B / M2C-121B MB 227.1
John Deere JDM J27 MB 228.3
ZF TE-ML 06B (obejmuje C,Q,R) MIL-L-2104D
ZF TE-ML 06D, 06F, 07B
API GL-4
Allison C4
Caterpillar T-02
Właściwości fizyczne
Gęstość @15,6 °C 0,871
Lepkość cSt w 100 °C 11,54
Lepkość cSt w 40 °C 74.31
Indeks lepkości 149,0
Temperatura zapłonu (zamknięta) °C 165
Temperatura krzepnięcia °C -37
TBN 11,50
Agrimax UTTO 10W-40
Specyfikacja produktu
Agrimax® UTTO 10W-40 oferuje wszechstronność, wydajność i możliwość racjonalizacji gatunku w jednym w jednej formule produktu. Skład chemiczny produktu został zoptymalizowany do stosowania w napędach końcowych, układach hydraulicznych,
mokrych hamulcach i przekładniach, co pomoże zachować integralność komponentów i wydajność operacyjną.
Korzyści:
1. Unikanie jednego oleju i zmniejszenie kosztów magazynowych
2. Zatwierdzony przez OEM – zapewniona wydajność
3. Przedłuża żywotność sprzętu i komponentów
4. Wyjątkowa ochrona przed zużyciem, rdzą i korozją
5. Zrównoważona wydajność tarcia zapewnia precyzyjne działanie sprzęgła i hamulca
Zastosowania:
Może być używany w wielu różnych zastosowaniach, w tym:
Ciągniki, kombajny zbożowe, opryskiwacze i inne urządzenia pomocnicze, niektóre marki/modele sprzętu budowlanego, urządzenia do obsługi materiałów
Poziomy wydajności:
MF M-1145 Zatwierdzone
MF M-1144 / M-1139
Ford M2C-159B / M2C-121B
John Deere JDM J27
ZF TE-ML 06B (obejmuje C,Q,R)
ZF TE-ML 06D, 06F, 07B
API GL-4
Allison C4
Caterpillar T0-2
Właściwości fizyczne
Gęstość w temp. 15 °C 0,866
Lepkość cSt w 100 °C 12,54
Lepkość cSt w temp. 40 °C 80,74
Indeks lepkości 154
Temperatura zapłonu (zamknięta) °C 162
Temperatura krzepnięcia °C -37
TBN 11,50
Duplex CDX 15W-40
Specyfikacja produktu
wersje z turbodoładowaniem. Gatunek ten chroni elementy silnika przed rdzą i korozją oraz zapewnia wysoki poziom zapewnia wysoki poziom czystości silnika, nawet w przypadku wydłużonego okresu wymiany oleju.
Zastosowania
Duplex CDX 15W-40 może być stosowany w wielu typach pojazdów i silników, w tym w pojazdach użytkowych, autobusy, autokary, samochody osobowe i dostawcze, urządzenia, maszyny budowlane i rolnicze. Duplex CDX 15W-40 może być również stosowany w skrzyniach biegów, systemach hydraulicznych, przystawkach odbioru mocy, kompresorach itp. i specyfikacji.
Poziomy wydajności
API CG-4 / CF / SL / SJ
Mercedes Benz 229.1
Mercedes Benz 228.1
MAN 271
Mack EO-L
Volvo VDS2
VW 505.00
Allison C4
BR 669 (Wielosezonowy olej do skrzyni korbowej 15W-40)
Właściwości fizyczne
Gęstość @ 15,6°C 0,880
Lepkość kinematyczna w temp. 40°C (cSt) 102,1
Lepkość kinematyczna @ 100°C (cSt) 14,3
Wskaźnik lepkości 145
CCS @ -20°C (mPas) 7000 max
Closed Flash Point (°C) 205
Temperatura krzepnięcia (°C) -35
TBN (mgKOH/g) 9,8
Popiół zasiarczony (%Wt) 1,3
Versimax HD4 15W-40
Specyfikacja produktu
czystość silnika, co sprzyja wydajnej pracy i lepszemu zużyciu paliwa, a także zapewnia ochronę krytycznych elementów przed zużyciem w warunkach eksploatacji. chroni krytyczne elementy przed zużyciem w najbardziej uciążliwych warunkach, w tym wydłużonych okresach wymiany oleju.
Cechy:
1. Doskonałe radzenie sobie z sadzą
2. Zwiększona dyspersja osadów
3. Wysoki poziom czystości tłoków
4. Lepsza ochrona przeciwzużyciowa
Zastosowania
Zalecany do wysokoobciążonych silników Diesla montowanych w pojazdach drogowych i pozadrogowych wymagających. Produkt tego typu i o tej specyfikacji. Silne dodatki chemiczne kontrolują gęstnienie sadzy i zużycie spowodowane sadzą, dzięki czemu ten gatunek jest odpowiedni do stosowania w silnikach spełniających normy Euro 2, 3, 4 i 5 (w pojazdach drogowych)
oraz silnikach spełniających wymogi normy Interim Tier 4 / Stage 3B (pojazdy pozadrogowe). Typy silników obejmują te wyposażone recyrkulację spalin (EGR) i selektywną redukcję katalityczną (SCR/Adblue).
Do producentów należą: Cummins, Mercedes Benz, DAF, Mack, MAN, MTU, Perkins, Scania oraz Volvo, Caterpillar itp.
Uwaga: Ten produkt nie jest odpowiedni do stosowania z filtrami cząstek stałych (DPF).
Poziomy wydajności
ACEA E7
API CI-4/SL
MB 228.3
Caterpillar ECF-1a, ECF-2
Cummins CES 20076 / 77 / 78
Global DHD-1
MAN M3275
MACK EO-N
RVI RLD2
Volvo VDS3
Wykazał skuteczność w stosunku do JASO DH-1
MTU Typ 2
Zatwierdzenia
MB-Approbata 228.3
Właściwości fizyczne
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40 °C, cSt 107,12
Wskaźnik lepkości 140
Gęstość @ 15,6°C 0,870
Temperatura zapłonu (zamknięta) °C 209
TBN, mg/KOH/g 11,2
Temperatura krzepnięcia °C -33
Versimax HD5 10W-40
Specyfikacja produktu
żywotność podzespołów. Versimax® HD5 10W-40 posiada szeroki profil specyfikacji i może zapewnić racjonalizację zapasów opcje dla operatorów flot mieszanych, gdzie podano dowolny z przedstawionych poniżej poziomów wydajności.
Zastosowania
Zalecany do stosowania w silnikach, gdzie środek smarny o tej lepkości i poziomie osiągów jest
Zalecany do silników wolnossących i turbodoładowanych w ciężkich pojazdach użytkowych, autobusach, ciężarówkach, maszynach i urządzeniach
Versimax® HD5 10W-40 jest również odpowiedni do stosowania w silnikach wolnossących i turbodoładowanych w pojazdach użytkowych o dużej ładowności, autobusach, ciężarówkach, maszynach rolniczych. HD5 10W-40 jest również odpowiedni dla większości silników z recyrkulacją spalin (EGR) oraz wyposażonych w systemy selektywnej redukcji katalitycznej (SCR)
(SCR) systemów NOX (Adblue).
UWAGA: Versimax® HD5 10W-40 jest kompatybilny z filtrem cząstek stałych tylko w silnikach Scania. Nie powinien być stosowany w w konstrukcjach innych producentów, w których zamontowany jest filtr DPF.
Poziomy wydajności:
API CI-4
ACEA E4 / E7
Volvo VDS-3
Scania LDF-3
Global DHD-1
MTU Typ 3
Mack EO-N / EO-M Plus
Cummins CES 20077/78
Renault Trucks RXD/RLD-2
DAF Extended Drain
Deutz DQC IV-10
Zwtwierdzenia:
MB-Aprobata 228.5
MAN M3277 (homologacja nr TUC 0506/11)
Właściwości fizyczne
Lepkość kinematyczna w 100 °C, cSt. 14.8
Lepkość kinematyczna w temp. 40 °C, cSt. 102.3
Wskaźnik lepkości 150
Temperatura zapłonu (zamknięta) °C 208
Temperatura krzepnięcia, °C -36
TBN, mg/KOH/g 12,9
Versimax HD12 15W-40
Specyfikacja produktu
katalizatory utleniania (DOC) i filtry cząstek stałych (DPF). Versimax HD12 15W-40 został
zaprojektowany, aby sprostać zwiększonym poziomom biopaliw i ich działaniu w silniku.
Zastosowania
Versimax HD12 15W-40 jest przeznaczony do stosowania w silnikach Diesla spełniających normy Euro 5 / Euro 6, Interim Tier 4 / Stage 3B / Tier 4 oraz Stage 4 / Stage 5. 4 i Stage 4 / Stage 5 w silnikach wysokoprężnych, w których określono jeden z poziomów wydajności przedstawionych poniżej.
określone. Sektory rynkowe obejmują: pojazdy użytkowe, autokary, autobusy, pojazdy terenowe i rolnicze, itp.
Poziomy wydajności:
API CK-4 / CJ-4 / SN
ACEA E7 / E9
CAT ECF-3
Cummins CES 20086
Detroit Diesel DFS Specyfikacja oleju 93K222
Mercedes Benz 228.31
Deutz DQC III-10 LA
MTU Typ 2.1
Ford 171-F1
Zatwierdzenia
Volvo VDS-4.5 (Homologacja #: 417-0003-20-411)
Mack EO-S-4.5 (Homologacja #: 417-0003-20-411)
Renault VI RLD-4 (Homologacja #: 417-0003-20-411)
Właściwości fizyczne
Lepkość kinematyczna w 100°C,cSt. 14.85
Lepkość kinematyczna w 40°C, cSt. 107.42
Wskaźnik lepkości 143
Temperatura zapłonu (zamknięta) °C 210
TBN, mg/KOH/g 9,3
temperatura krzepnięcia, °C -33
Versimax HD14 10W-30
Specyfikacja produktu
Versimax HD14 10W-30 został zaprojektowany, aby sprostać zwiększonym poziomom biopaliw i ich działaniu w silniku.
Zastosowania
Versimax® HD14 10W-30 jest przeznaczony do stosowania w silnikach wysokoprężnych Euro 5 / Euro 6, Interim Tier 4 / Stage 3B / Tier 4 oraz Stage 4 / Stage 5 w silnikach wysokoprężnych, w których określono którykolwiek z poziomów wydajności przedstawionych poniżej.
Sektory rynkowe obejmują: pojazdy użytkowe, autokary, autobusy, pojazdy terenowe i rolnicze, sprzęt rolniczy itp.
Poziomy wydajności:
API CK-4
ACEA E9
CAT ECF-3
Cummins CES 20086
Specyfikacja oleju Detroit Diesel DFS 93K222
MAN 3775
Mercedes Benz 228.31
Deutz DQC III-18 LA
MTU Typ 2.1
Ford 171-F1
Homologacje
Volvo VDS-4.5
Mack EO-S-4.5
Renault VI RLD-3
Właściwości fizyczne
Lepkość kinematyczna w 100°C,cSt. 12.1
Lepkość kinematyczna w temp. 40°C, cSt. 85.84
Indeks lepkości 138
Temperatura zapłonu (zamknięta) °C 204
TBN, mg/KOH/g 9,4
Popiół zasiarczony, %wt. 1,0
Temperatura krzepnięcia, °C -36
Dlaczego Enetoil?
Trwałość – olej Enetoil jest specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić długotrwałe ochronie przed zużyciem i uszkodzeniem silnika.
Ochrona przed korozją – olej Enetoil dodatkowo chroni silnik przed korozją, co może zapobiec poważnym uszkodzeniom.