OLEJE SAMOCHODOWE

Nasze produkty

Multivis ADT C1 5W-30

Specyfikacja produktu
Multivis ADT C1 5W-30 to syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, opracowany w celu spełnienia wymagań i oczekiwań w zakresie wydajności paliwowej najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych, gdzie wymagana jest niska lepkość oleju.
Multivis ADT C1 5W-30 został opracowany w celu ochrony wrażliwych urządzeń oczyszczania spalin, szczególnie tych wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF), pomagając zapewnić wydajną i bezproblemową pracę.

Multilivis ADT C1 5W-30 zapewnia:
1. Zwiększoną sprawność i moc silnika oraz lepszą ekonomikę zużycia paliwa.
2. Doskonałą charakterystykę rozruchu zimnego silnika, redukującą hałas i zużycie.
3. Znakomita praca w wysokich temperaturach i kontrola osadów.
4. Niski poziom lotności, zminimalizowane zużycie oleju.
5. Większa stabilność termiczna, lepsza czystość silnika i dłuższa żywotność części.

Zastosowania:
Zalecany do najnowszych, niskoemisyjnych, wysokowydajnych silników benzynowych i wysokoprężnych w samochodach osobowych, które wymagają środków smarnych ACEA C1 SAE 5W‑30. Do producentów należą: Ford, Mazda, Land Rover, Range Rover i Mitsubishi.
Uwaga: Nie mieszać z olejami, które nie są zgodne z ACEA C1, ponieważ będzie to miało negatywny wpływ na urządzenia oczyszczające i sprawność operacyjną silnika.

Poziomy wydajności:
ACEA C1
Ford WSS-M2C934-B*
STJLR.03.5005 (sprawdzony)

Właściwości fizyczne

Lepkość przy 100℃, cSt. 10.3
Lepkość w temp. 40℃, cSt. 56.5
Wskaźnik lepkości 171
Gęstość @ 15,6℃ 0,847
TBN, mg/KOH/g 7,60
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 201
Temperatura krzepnięcia ℃ -39

Multivis ADT C2 5W-30

Specyfikacja produktu
Multivis ADT C2 5W-30 to olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej o średniej lepkości, opracowany w celu spełnienia najwyższych wymagań w zakresie osiągów i dotyczących wydajności paliwa stawianych przez nowoczesne silniki wymagające olejów o niskiej lepkości do silników benzynowych i wysokoprężnych

Zastosowania.
Multivis ADT C2 5W-30 został opracowany do stosowania w pojazdach spełniających normy Euro IV, V i VI z filtrami cząstek stałych (DPF), innymi filtrami i innymi urządzeniami do oczyszczania spalin.
Multivis ADT C2 5W-30 zapewnia:
1. Zwiększoną wydajność silnika, moc i lepszą ekonomikę zużycia paliwa.
2. Doskonałą charakterystykę rozruchu zimnego silnika, redukującą hałas i zużycie.
3. Lepszy przepływ do łożysk w niskich temperaturach i zwiększona wytrzymałość filmu w wysokich temperaturach.
4. Lepsza praca w wysokich temperaturach i kontrola przeciwosadowa.
5. Niski poziom lotności.
6. Lepsza stabilność termiczna, lepsza czystość silnika.
7. Produkt o średniej zawartości SAPS (popiołu siarczanowego, fosforu i siarki), poprawiający działanie filtra DPF (Diesel Particulate Filter) i jego wydajność.

Zastosowania:
Zalecany do samochodów osobowych wyposażonych w silniki benzynowe lub wysokoprężne o wysokich osiągach, wymagających oleju o niskiej lepkości ACEA C2 5W-30.
Producenci i modele/silniki obejmują:
Citroen HDi (FAP), HDi Biturbo, V6 (FAP)
Honda CTDi DPF
Mitsubishi Wybrane modele z filtrem DPF
Peugeot HDi FAP, HDi Biturbo
Toyota Auris D-4D
Ford Duratorq TDCi

Poziomy wydajności:
ACEA C2
API SN
PSA B71 2290 (2014)

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 10.48
Lepkość @ 40℃, cSt. 72.20
Gęstość @ 15,6℃ 0,850
Wskaźnik lepkości 159
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 210
TBN, mg/KOH/g 7,3
Temperatura krzepnięcia ℃ -42

Multivis ADT C3 5W-30

Specyfikacja produktu
Multivis ADT C3 5W-30 to olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej mid-SAPS, opracowany w celu spełnienia wymagania i oczekiwania w zakresie efektywności paliwowej najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych, w których wymagany jest olej o niskiej lepkości tego typu.
Multivis ADT C3 5W-30 został opracowany do stosowania w silnikach wykorzystujących urządzenia do oczyszczania spalin, w tym filtry cząstek stałych (DPF) i układy Adblue. Dodatkowo zwiększony przepływ oleju i wytrzymałość filmu olejowego zapewniają niezbędną ochronę podczas rozruchu. Zaawansowana technologia dodatków zapewnia długoterminowe korzyści, w tym mniejsze zużycie krytycznych elementów układu rozrządu.

Multivis ADT C3 5W-30 zapewnia:
1. Zwiększoną wydajność silnika, moc i oszczędność paliwa.
2. Doskonałą charakterystykę rozruchu zimnego silnika, redukującą hałas i zużycie.
3. Lepszy przepływ do łożysk w niskich temperaturach i zwiększona wytrzymałość filmu olejowego w wysokich temperaturach
4. Lepsze działanie w wysokich temperaturach i kontrola zapobiegająca powstawaniu szlamu.
5. Niski poziom lotności.
6. Lepsza stabilność termiczna, lepsza czystość silnika.

Zastosowania:
Zalecany do silników benzynowych i wysokoprężnych montowanych w samochodach osobowych i dostawczych, w tym z turbodoładowaniem i doładowaniem.
doładowanych, wymagających oleju 5W-30 o niskiej lepkości, określającego jeden z poziomów wydajności
wymienionych poniżej. Multivis ADT C3 5W-30 nadaje się również do pojazdów z napędem hybrydowym.

Poziomy wydajności:
ACEA C3, ACEA C2
MB 229.31, MB229.51,
PSA B71 2290 (2014)
API SN
dexos®2
Zatwierdzenia
MB-Approval 229.52

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 11.9
Lepkość @ 40℃, cSt. 73.5
Wskaźnik lepkości 161
HTHS @150℃, ASTM D4683, mPas min. 3.5
Gęstość @ 15,6℃ 0,856
TBN, mg/KOH/g 7,0
Temperatura zapłonu (zamknięty) ℃ 234
Temperatura krzepnięcia ℃ -42

Multivis ADT C3 5W-40

Specyfikacja produktu
Multivis ADT C3 5W-40 to olej silnikowy w technologii syntetycznej o średniej zawartości siarki, opracowany w celu spełnienia wymagań i oczekiwań w zakresie wydajności paliwowej najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych, gdzie wymagana jest niska lepkość oleju.
Multivis ADT C3 5W-40 został opracowany do stosowania w pojazdach wykorzystujących urządzenia do oczyszczania spalin w tym filtry cząstek stałych (DPF).
Multivis ADT C3 5W-40 zapewnia:
1. Zwiększoną wydajność silnika, moc i oszczędność paliwa.
2. Doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika, zmniejszające hałas i zużycie.
3. Lepszy przepływ do łożysk w niskich temperaturach i zwiększona wytrzymałość filmu w wysokich temperaturach.
4. Lepsza praca w wysokich temperaturach i kontrola przeciwosadowa.
5. Niski poziom lotności.
6. Lepsza stabilność termiczna, lepsza czystość silnika.
7. Produkt o średniej zawartości SAPS (siarki, popiołu, fosforu), poprawiający działanie filtra cząstek stałych DPF (Diesel Particulate Filter).
wydajność filtra DPF (Diesel Particulate Filter).

Zastosowania
Zalecany do najnowszych silników benzynowych i silników wysokoprężnych samochodów osobowych, w tym silników turbo i z turbodoładowaniem, wymagających środka smarnego o takiej wydajności i lepkości.

Poziomy wydajności:
API SN Plus
ACEA C3
BMW Longlife-04
Ford WSS-M2C917-A
MB 229.31 / 229.51

Właściwości fizyczne
Gęstość @ 15,6℃ 0,852
Lepkość @ 100℃ 13,30
Lepkość @ 40℃ 75,2
Wskaźnik lepkości 177
HTHS @150℃, ASTM D4683, mPas min. 3.5
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 203
TBN, mg/KOH/g 6,7
Temperatura krzepnięcia ℃ -39

Multivis ADT C4 5W-30

Specyfikacja produktu
Multivis ADT C4 5W-30 to wielosezonowy olej silnikowy o niskiej zawartości siarki, wykonany w technologii syntetycznej, specjalnie opracowany w celu spełnienia wymagań dotyczących doskonałych osiągów i oszczędności paliwa w silnikach wymagających olejów o niskiej lepkości do silników benzynowych i silników wysokoprężnych. Multivis ADT C4 5W-30 jest kompatybilny z jednostkami silnikowymi wyposażonymi w czułe filtry cząstek stałych (DPF) i katalizatory trójdrożne (TWC). Zaawansowana technologia dodatków uszlachetniających zapewnia długotrwałe korzyści
w tym zmniejszenie zużycia krytycznych elementów układu rozrządu w silnikach wielozaworowych, w tym wałków rozrządu i hydrauliczne popychacze krzywek.

Multivis ADT C4 5W-30 zapewnia:
1. Zwiększoną wydajność silnika, moc i oszczędność paliwa.
2. Doskonałe właściwości zimnego rozruchu, zmniejszające hałas i zużycie.
3. Zmniejszone przeciwciśnienie spalin.
4. Lepsze wskaźniki przepływu do łożysk w niskich temperaturach i zwiększona wytrzymałość filmu w wysokich temperaturach.
5. Lepsza praca w wysokich temperaturach i kontrola przeciwosadowa.
6. Niski poziom lotności.
7. Lepsza stabilność termiczna, lepsza czystość silnika.
8. Produkt o niskiej zawartości SAPS (siarki, popiołu, fosforu), poprawiający działanie filtra cząstek stałych DPF (Diesel Particulate Filter).

Zastosowania:
Zalecany do najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych, w tym wersji z turbodoładowaniem i doładowaniem
wymagających oleju o niskiej lepkości 5W-30, określającego jeden z wymienionych poniżej poziomów wydajności. Do producentów należą:
Renault, Nissan, Suzuki itp.

Poziomy wydajności:
ACEA C3, ACEA C4
Renault RN0720
MB 226.51

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 12.11
Lepkość @ 40℃, cSt. 72.8
Wskaźnik lepkości 164
Gęstość @ 15,6℃ 0,850
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 204
TBN, mg/KOH/g 7,6
Temperatura krzepnięcia ℃ -39

Multivis ADT DV 5W-30

Specyfikacja produktu
Multivis ADT DV 5W-30 to olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej, stworzony, aby sprostać wymagającym producentów OEM, którzy wymagają olejów silnikowych o niskiej lepkości. Produkt ten wykorzystuje połączenie syntetycznych płynów bazowych i zaawansowanego systemu dodatków uszlachetniających w celu zapewnienia zrównoważonego środka smarnego, który zapewnia redukcję tarcia, ochronę podzespołów i oszczędność paliwa.
Multivis ADT DV 5W-30 został opracowany aby pomóc w zwalczaniu problemu zapłonu przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI), który może powodować uszkodzenia niektórych typów silników benzynowych.

Multivis ADT DV 5W-30 zapewnia następujące korzyści:
1. Przyczynia się do ogólnej wydajności paliwa
2. Szybko rozprowadza olej po zimnym silniku
3. Mocny film olejowy chroni w wysokich temperaturach i przy dużych obciążeniach roboczych
4. Zapewnia wysoki poziom czystości komponentów i wydajności operacyjnej

Zastosowania:
Zalecany do stosowania w silnikach, w których środek smarny o tej lepkości i wydajności jest w podręcznikach, szczególnie w modelach benzynowych grupy Opel/Vauxhall, jednostkach 1.4 i 1.0 turbo, od roku modelowego 2010.

Poziomy wydajności:
API SP
ILSAC GF-5
GM dexos1 Gen 2

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 10.11
Lepkość w temp. 40℃, cSt. 59.11
Wskaźnik lepkości 159
Gęstość @ 15,5℃ 0,852
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 210
TBN, mg/KOH/g 9,2
Temperatura krzepnięcia ℃ -42

Multivis ADT FD 5W-30

Specyfikacja produktu
Multivis ADT FD 5W-30 to olej silnikowy na bazie technologii syntetycznej, opracowany specjalnie w celu spełnienia wymagań dotyczących doskonałych osiągów i oszczędności paliwa stawianych przez najnowszą generację silników Diesla Forda.
Zaawansowana technologia dodatków uszlachetniających zapewnia mniejsze zużycie krytycznych elementów układu rozrządu w silnikach wielozaworowych, w tym wałków rozrządu i hydraulicznych popychaczy krzywek.
Multivis ADT FD 5W-30 zapewnia:
1. Zwiększoną oszczędność paliwa.
2. Zwiększoną wydajność silnika i ochronę turbo.
3. Ochrona przed osadami i szlamem w wysokich i niskich temperaturach.
4. Niski poziom lotności, a więc mniejsze zużycie paliwa.
5. Lepsza stabilność termiczna, lepsza czystość silnika.

Zastosowania:
Zalecany do silników benzynowych i wysokoprężnych montowanych w samochodach osobowych i lekkich pojazdach użytkowych, w tym wersji z turbodoładowaniem i doładowaniem, wymagających oleju o niskiej lepkości 5W/30 o tej specyfikacji.
Przeznaczony głównie do stosowania w silnikach Ford 2.2 Duratorq. Ten produkt jest wstecznie kompatybilny z jednostkami wymagającymi oleju Ford WSS-M2C913-C.

Poziomy wydajności:
API SL/CF
ACEA A5/B5
Ford WSS-M2C913-D
STJLR.03.5003
RN0700

Właściwości fizyczne
Lepkość @ 100℃, cSt. 10.1
Lepkość @ 40 ℃, cSt. 55.0
Wskaźnik lepkości 165
Gęstość @ 15,6℃ 0,853
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 208
TBN, mg/KOH/g 10,0
Temperatura krzepnięcia, ℃ -45

Multivis ADT RN 5W-30

Specyfikacja produktu
Multivis ADT RN 5W-30 został specjalnie opracowany, aby sprostać wymaganiom samochodów Renault wyprodukowanych po 2018 roku i wyposażonych w najnowsze silniki benzynowe i wysokoprężne. Ten produkt ten spełnia również wymagania starszych jednostek, w których wymagany był olej silnikowy o specyfikacji RN0700 i RN710.

Multivis ADT RN 5W-30 może być stosowany w silnikach wyposażonych w filtry cząstek stałych GPF (Gasoline Particulate Filters), DPF (Diesel Particulate Filters), systemy SCR (Adblue) i konwertery katalityczne.

Multivis ADT RN 5W-30 zapewnia:
1. TDGI (Turbo Direct Gasoline Injection) ochronę przy wysokich temperaturach i obciążeniach.
2. Zgodność z GPF dla obecnych i przyszłych konstrukcji.
3. Zwiększony poziom czystości tłoków.
4. Kontrola sadzy, osadów i zużycia.
5. Zwiększona ochrona przed zużyciem układu napędowego w silnikach wysokoprężnych.

Zastosowania:
Zalecany do najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych Renault, gdzie wymagany jest olej 5W30 o tej specyfikacji.
(Uwaga: w silnikach wysokoprężnych do września 2018 – norma Euro 6D-Temp – należy stosować wyłącznie środki smarne spełniające normę RN730.
Zalecamy Multivis ADT C4 5W-30. Multivis ADT RN17 5W-30 nie powinien być stosowany w pojazdach Renault Sport & Alpine)

Poziomy wydajności:
Renault RN17
ACEA C3

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 12.38
Lepkość @ 40℃, cSt. 70.37
Wskaźnik lepkości 178
Gęstość @ 15,6℃ 0,851
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 218
TBN, mg/KOH/g 8,5
Temperatura krzepnięcia ℃ -48

Multivis ADT VA 5W-30

Specyfikacja produktu
Multivis ADT VA 5W-30 jest syntetycznym środkiem smarnym, przeznaczonym do stosowania w najnowszych technologiach, w tym w silnikach wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin.
Multivis ADT VA 5W-30 posiada następujące zalety:
1. Zwiększona wydajność silnika.
2. Wyjątkowa oszczędność paliwa.
3. Możliwość dłuższego spuszczania oleju.
4. Szybki przepływ przy rozruchu zimnego silnika, który zmniejsza hałas i zużycie.
5. Zwiększona wytrzymałość filmu w wysokich temperaturach we wszystkich warunkach jazdy.
6. Kontrola osadów w wysokich temperaturach i zapobieganie powstawaniu szlamu.
7. Niski poziom lotności.

Zastosowania:
Multivis ADT VA 5W-30 jest zalecany do najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych, w tym do wersji z turbodoładowaniem oraz wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych, katalizatory, recyrkulację spalin itp. Może być stosowany we wszystkich pojazdach VAG
z ustalonymi planami obsługi technicznej lub planami obsługi technicznej o długim okresie eksploatacji, w których wymagane jest stosowanie olejów silnikowych zatwierdzony wg VW 504.00 / 507.00 i gdzie wcześniej wymagane były poziomy wydajności VW 503.00/503.01/506.00/506.01.
Multivis ADT VA 5W-30 może być również stosowany w silnikach innych producentów wymagających oleju o tej lepkości. wymagających środka smarnego o tej klasie lepkości i poziomie wydajności.

Poziomy wydajności:
Zatwierdzone zgodnie z normą VW 504 00 i normą VW 507 00
ACEA C3
Porsche C30
MB 229.51
BMW Longlife-04

Właściwości fizyczne
Lepkość @ 100℃, cSt. 11.3
Lepkość @ 40℃, cSt. 63.4
Wskaźnik lepkości 174
HTHS @150℃, ASTM D4683, mPas min. 3.5
Gęstość @ 15,6℃ 0,852
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 194
TBN, mg/KOH/g 8,3
Temperatura krzepnięcia, ℃ -42

Multivis ADT VX 5W-30

Specyfikacja produktu
Multivis ADT VX 5W-30 jest zaawansowanym technologicznie syntetycznym środkiem smarnym, przeznaczonym do stosowania w najnowszych silnikach, również tych wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin.
Multivis ADT VX 5W-30 posiada następujące zalety:
1. Zwiększona wydajność silnika.
2. Wyjątkowa oszczędność paliwa.
3. Możliwość dłuższego spuszczania oleju.
4. Szybki przepływ przy rozruchu zimnego silnika, który zmniejsza hałas i zużycie.
5. Zwiększona wytrzymałość filmu w wysokich temperaturach we wszystkich warunkach jazdy.
6. Kontrola osadów w wysokich temperaturach i zapobieganie powstawaniu szlamu.
7. Niski poziom lotności.

Zastosowania:
Multivis ADT VX 5W-30 jest zalecany do najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych, w tym wersji turbodoładowanych oraz wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych, katalizatory, recyrkulacja spalin itp. Multivis ADT VX 5W-30 może być stosowany, gdy którykolwiek z niżej wymienionych specyfikacji producenta.

Poziomy wydajności:
VW 504.00/507.00
ACEA C3
Porsche C30
MB 229.51
BMW Longlife-04
API SN

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 11.81
Lepkość @ 40 ℃, cSt. 67.99
Wskaźnik lepkości 171
Gęstość @ 15,6℃ 0,850
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 202
TBN, mg/KOH/g 6,5
Temperatura krzepnięcia, ℃ -42

Multivis CST FB 5W-30

Specyfikacja produktu
Multivis CST FB 5W-30 to półsyntetyczny wielosezonowy olej silnikowy opracowany specjalnie w celu spełnienia wymagań nowoczesnych silników wymagających olejów o niskiej lepkości w zakresie doskonałych osiągów i oszczędności paliwa.
Zwiększony przepływ oleju i wytrzymałość filmu olejowego zapewniają podstawową ochronę podczas rozruchu. Zaawansowana technologia dodatków uszlachetniających zapewnia długotrwałe korzyści, w tym mniejsze zużycie krytycznych elementów układu rozrządu w nowoczesnych w nowoczesnych silnikach wielozaworowych, w tym wałków rozrządu i hydraulicznych popychaczy krzywek.
Multivis CST FB 5W-30 zapewnia:
1. Zwiększoną wydajność silnika, moc i oszczędność paliwa.
2. Doskonałe właściwości zimnego rozruchu, zmniejszające hałas i zużycie.
3. Ochrona turbosprężarki.
4. Lepszy przepływ do łożysk w niskich temperaturach i zwiększona wytrzymałość filmu w wysokich temperaturach.
5. Lepsza praca w wysokich temperaturach i kontrola przeciw osadom.
6. Niski poziom lotności.
7. Lepsza stabilność termiczna, lepsza czystość silnika.
8. Nie wpływa na katalizatory.

Zastosowania:
Zalecany do najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych samochodów osobowych, w tym silników z turbodoładowaniem i doładowaniem wymagających oleju o niskiej lepkości 5W/30. Spełnia wymagania Forda dla silników Zetec, Zeta i Duratorq oraz jednostek wysokoprężnych Land Rover TD5. Multivis CST FB 5W-30 może być również stosowany w innych Isuzu Trooper, gdzie wymagany jest olej o tej specyfikacji.

Poziomy wydajności:
API SL / SJ / CF
Ford WSS-M2C913-B

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 10.1
Lepkość @ 40 ℃, cSt. 60
Wskaźnik lepkości 165
Gęstość @ 15,6℃ 0,855
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 190
TBN, mg/KOH/g 9,0
Temperatura krzepnięcia, ℃ -36

Multivis CST HP 5W-40

Specyfikacja produktu
Multivis CST HP 5W-40 to olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej, opracowany bezpośrednio na podstawie technologii wyścigów samochodowych i opracowany do stosowania w najnowszych konstrukcjach silników samochodów osobowych i dostawczych. Udowodnił on, że
się znacznie lepszy od olejów konwencjonalnych i zapewnia następujące korzyści:
Multivis CST HP 5W-40 zapewnia:
1. Naturalnie wysoki wskaźnik lepkości, zapewniający dobry przepływ do łożysk w niskich temperaturach, w połączeniu z wysoką wytrzymałość filmu w wysokich temperaturach.
2. Naturalnie niski poziom lotności, który zapobiega wygotowywaniu się cennych składników oleju w okresach ekstremalnych temperatur wewnątrz silnika.
3. Wysoka wytrzymałość filmu olejowego / niższe tarcie płynów / niższe zużycie.
4. Lepsza stabilność termiczna / lepsza czystość wewnętrzna silnika.

Zastosowania:
Multivis CST HP 5W-40 został opracowany, aby sprostać wymaganiom najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych, w tym jednostek z turbodoładowaniem i doładowaniem wymagających oleju o tej lepkości i specyfikacji.
Multivis CST HP 5W-40 może być stosowany zgodnie z normami VW 501.01/505.01, ale tylko dla ustalonych interwałów serwisowych. Również w silnikach tuningowanych do wyścigów, rajdów długodystansowych, rajdów samochodowych i innych rodzajów sportów motorowych.

Poziomy wydajności:
API SN/ CF
ACEA A3 / B4
Renault 0700 i 0710
PSA B71 2300
MB 226.5 / 229.3
VW Standard 502.00/505.00
Porsche A40

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100 ℃, cSt. 14.2
Lepkość @ 40 ℃, cSt. 86.2
Wskaźnik lepkości 171
Gęstość w temp. 15,6℃ 0,855
TBN, mg/KOH/g 10,1
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 203
Temperatura krzepnięcia, ℃ -33

Multivis CST ME 10W-30

Specyfikacja produktu
Multivis CST ME 10W-30 i 15W-40 to oleje silnikowe wyprodukowane z wysokiej jakości olejów mineralnych i wysokowydajnego systemu dodatków uszlachetniających. Te gatunki zostały zoptymalizowane do stosowania w silnikach benzynowych w silnikach benzynowych, zarówno wolnossących, jak i turbodoładowanych.
Oleje silnikowe Multivis CST ME 10W-30 i 15W-40 zapewniają wysoki poziom czystości silnika i kontrolują powstawanie lakierów wysokotemperaturowych i osadów niskotemperaturowych. Zaawansowana technologia przeciwzużyciowa zapewnia maksymalną trwałość komponentów oraz ochronę przed utlenianiem, rdzą i korozją,

Główne cechy:
1. Doskonałe radzenie sobie z sadzą
2. Zwiększona zdolność rozpraszania osadów
3. Wysoki poziom czystości tłoków
4. Lepsza ochrona przeciwzużyciowa

Zastosowania
Multivis CST ME 10W-30 i 15W-40 to oleje silnikowe odpowiednie do stosowania w samochodach osobowych, lekkich pojazdach użytkowych, itp., gdzie wymagany jest olej tego typu i o tej specyfikacji.

Poziomy wydajności:
API SM/SN/CF

Właściwości fizyczne
Klasyfikacja SAE 10W-30 15W-40
Gęstość @ 15°C 0,870 0,875
Lepkość @ 40°C (cSt) 65,9 103,6
Lepkość @ 100°C (cSt) 9,9 13,5
Wskaźnik lepkości 130 130
CCS (mPas) 5700 @ -25°C 6300 @ -20°C
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 210 220
Temperatura krzepnięcia (°C) -39 -30
Liczba zasadowa (mg/KOH/g) 7,4 7,4

Multivis CST ME 15W-40

Specyfikacja produktu
Multivis CST ME 10W-30 i 15W-40 to oleje silnikowe wyprodukowane z wysokiej jakości olejów mineralnych i wysokowydajnego systemu dodatków uszlachetniających. Te gatunki zostały zoptymalizowane do stosowania w silnikach benzynowych, zarówno wolnossących, jak i turbodoładowanych.
Oleje silnikowe Multivis CST ME 10W-30 i 15W-40 zapewniają wysoki poziom czystości silnika i kontrolują powstawanie lakierów wysokotemperaturowych i osadów niskotemperaturowych. Zaawansowana technologia przeciwzużyciowa zapewnia maksymalną trwałość komponentów oraz ochronę przed utlenianiem, rdzą i korozją,

Główne cechy
1. Doskonałe radzenie sobie z sadzą
2. Zwiększona zdolność rozpraszania osadów
3. Wysoki poziom czystości tłoków
4. Lepsza ochrona przeciwzużyciowa

Zastosowania:
Multivis CST ME 10W-30 i 15W-40 to oleje silnikowe odpowiednie do stosowania w samochodach osobowych, lekkich pojazdach użytkowych, itp., gdzie wymagany jest olej tego typu i o tej specyfikacji.

Poziomy wydajności:
API SM/SN/CF

Właściwości fizyczne
Klasyfikacja SAE 10W-30 15W-40
Gęstość @ 15°C 0,870 0,875
Lepkość @ 40°C (cSt) 65,9 103,6
Lepkość @ 100°C (cSt) 9,9 13,5
Wskaźnik lepkości 130 130
CCS (mPas) 5700 @ -25°C 6300 @ -20°C
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 210 220
Temperatura krzepnięcia (°C) -39 -30
Liczba zasadowa (mg/KOH/g) 7,4 7,4

Multivis CST SS 10W-40

Specyfikacja produktu
Multivis CST SS 10W-40 to półsyntetyczny olej silnikowy wyprodukowany z zaawansowanych technologicznie płynów bazowych Grupy II i Grupy III oraz najnowszej technologii dodatków uszlachetniających. Gatunek ten jest przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych montowanych w samochodach osobowych i lekkich pojazdach użytkowych. Multivis CST SS 10W-40 chroni wałki rozrządu, krytyczne przekładnie zaworowe i łożyska przed zużyciem, nawet w ciężkich warunkach zimnego rozruchu, jak również chroni przed rdzą i korozją.

Właściwości
– Utrzymuje elementy w czystości, a silnik pracuje wydajnie
– Zwalcza zgrubienia oksydacyjne, optymalizując zużycie paliwa.
– Zapewnia doskonałe ciśnienie oleju, nawet w wysokich temperaturach.

Zastosowania:
Multivis CST SS 10W-40 jest zalecany do stosowania w 4-suwowych silnikach benzynowych i wysokoprężnych, w tym w turbodoładowanych i doładowanych, montowanych w samochodach osobowych i lekkich pojazdach użytkowych, w których wymagany jest olej tego typu i o tej specyfikacji.
gdzie wymagany jest olej tego typu i o tej specyfikacji. Multivis CST SS 10W-40 może być również stosowany w pojazdach ATV (z suchym sprzęgłem), sprzęcie ogrodniczym i generatorach, agregatach prądotwórczych.

Poziomy wydajności:
API SN / CF
ACEA A3 / B4
MB 229.3
VW 501.00 / 505.00
Renault RN 0700 / 0710

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100 ℃, cSt. 13.7
Lepkość @ 40 ℃, cSt. 92.4
Wskaźnik lepkości 150
Gęstość @ 15,6 ℃ 0,868
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 203
TBN, mg/KOH/g 10
Temperatura krzepnięcia, ℃ -39

Multivis ECO FA 0W-30

Specyfikacja produktu
Multivis ECO FA 0W-30 to olej silnikowy typu mid-SAPS opracowany do stosowania w najnowszych technologicznie silnikach wysokoprężnych Forda i JLR. najnowszej technologii silników wysokoprężnych Forda i JLR oraz tam, gdzie wymagana jest najwyższa wydajność zużycia paliwa. Może być stosowany w silnikach wymagających środków smarnych o niskiej lepkości, zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych, gdzie podane poniżej poziomy osiągów są wymienione. Multivis ECO FA 0W-30 został opracowany do stosowania w pojazdach spełniających normy Euro V i VI wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin DPF.
Multivis ECO FA 0W-30 zapewnia:
1. Zwiększoną wydajność silnika, moc i lepszą ekonomikę zużycia paliwa.
2. Wyjątkowe wartości przepływu w niskich temperaturach i wytrzymałość filmu olejowego w wysokich temperaturach.
3. Niski poziom lotności.
4. Doskonała stabilność termiczna, lepsza czystość silnika.

Zastosowania:
Zalecany do stosowania w najnowszych konstrukcjach silników Forda i Jaguara Land Rovera, wymagających klasy o niskiej klasy o niskiej lepkości, zgodnej z podanymi poniżej specyfikacjami:

Poziomy wydajności:
Ford WSS-M2C950-A
ACEA C2
STJLR.03.5007 (zweryfikowany)

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 9.52
Lepkość w temp. 40℃, cSt. 45.67
Wskaźnik lepkości 196
Gęstość @ 15,6℃ 0,840
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 210
TBN, mg/KOH/g 8,0
Temperatura krzepnięcia, ℃ -48

Multivis ECO FB 5W-20

Specyfikacja produktu
Multivis ECO FB 5W-20 został opracowany specjalnie do stosowania w najnowszych, paliwooszczędnych silnikach benzynowych Forda. Zwiększony przepływ oleju i wytrzymałość filmu olejowego zapewniają podstawową ochronę podczas rozruchu. Zaawansowana technologia dodatków
technologia dodatków uszlachetniających zapewnia długoterminowe korzyści, w tym zmniejszone zużycie krytycznych elementów układu rozrządu kluczowych elementów układu rozrządu, w tym wałków rozrządu i hydraulicznych popychaczy krzywek.

Multivis ECO FB 5W-20 zapewnia:
– Zwiększoną wydajność silnika, moc i oszczędność paliwa.
– Doskonałą charakterystykę rozruchu zimnego silnika, zmniejszającą jego zużycie.
– Lepszy przepływ do łożysk w niskich temperaturach i zwiększoną wytrzymałość filmu olejowego w wysokich temperaturach.
– Ochrona w wysokich temperaturach i kontrola osadów.
– Wysoka stabilność termiczna i lepsza czystość silnika.

Zastosowania:
Zalecany do stosowania tam, gdzie producenci zalecają olej 5W-20 spełniający jeden z poniższych poziomów wydajności.

Poziomy wydajności:
Ford WSS-M2C948-B
API SN
STJLR.03.5004
Może być stosowany we wszystkich zastosowaniach wymagających Forda WSS-M2C925-B

Właściwości fizyczne
Lepkość @ 100℃, cSt. 8.1
Lepkość @ 40℃, cSt. 40.9
Wskaźnik lepkości 162
TBN, mg/KOH/g 7,7
Gęstość @ 15,6℃ 0,851
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 202
Temperatura krzepnięcia, ℃ -36

Multivis ECO H 0W-16

Specyfikacja produktu
Multivis ECO H 0W-16 to syntetyczny olej silnikowy o wysokiej wydajności, opracowany, aby sprostać wymagającym producentów OEM wymagających olejów silnikowych o niskiej lepkości. Produkt ten wykorzystuje połączenie syntetycznych płynów bazowych i zaawansowanego systemu dodatków uszlachetniających w celu zapewnienia zrównoważonego środka smarnego, który zapewnia redukcję tarcia , ochronę podzespołów i oszczędność paliwa.
Ciągłe dążenie do zmniejszenia emisji zanieczyszczeń i poprawy wydajności paliwowej spowodowało postęp w konstrukcji silników, a to z kolei przeniosło technologię olejów silnikowych na wyższy poziom.
Klasyfikacja 0W-16 została wprowadzona, aby jeszcze bardziej zwiększyć zdolność silnika do bardziej wydajnej pracy przy jednoczesnym mniejszym zużyciu paliwa, a tym samym mniejszej emisji CO2.

Multivis ECO H 0W-16 zapewnia następujące korzyści:
– Przyczynia się do ogólnej wydajności paliwa
– Szybka cyrkulacja od zimna
– Mocny film olejowy, który chroni w wysokich temperaturach i przy dużych obciążeniach roboczych
– Wysoki poziom czystości podzespołów i wydajność operacyjna

Zastosowania:
Zalecany do stosowania w silnikach, w których środek smarny o tej lepkości i wydajności jest określony
w instrukcjach obsługi. Producenci tacy jak Honda, Toyota, Mitsubishi, Nissan i Suzuki Baleno (A1K412 SHVS), Ignis (ATK412 & ATK412 SHVS), Swift (A2LL412 & A2L412 SHVS).

Poziomy wydajności:
API SN

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 6.65
Lepkość w temp. 40℃, cSt. 33.57
Wskaźnik lepkości 159
Gęstość @ 15,5℃ 0,844
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 170
TBN, mg/KOH/g 7,3
Temperatura krzepnięcia ℃ -39

Multivis ECO PC 0W-30

Specyfikacja produktu
Multivis ECO PC 0W-30 to olej silnikowy nowej generacji do samochodów osobowych, opracowany i stworzony dla najnowszych silników benzynowych i wysokoprężnych PSA, w tym hybrydowych. Niska lepkość klasy 0W-30 nie tylko sprzyja oszczędności paliwa w różnych warunkach jazdy, ale także zapewnia szybką cyrkulację w trybie stop/start, nawet gdy silnik jest zimny.

Multivis ECO PC 0W-30 wspomaga sprawność operacyjną silnika, chroniąc jego elementy przed zużyciem i utrzymując je w czystości. Formuła oleju jest również starannie zbilansowana, aby zapewnić działanie urządzeń zabezpieczających w tym filtry cząstek stałych (DPF) i katalizatory są w pełni chronione.

Multivis ECO PC 0W-30 zapewnia:
1. Zwiększoną wydajność silnika, moc i lepszą ekonomię zużycia paliwa.
2. Wyjątkowe wartości przepływu w niskich temperaturach i wytrzymałość filmu olejowego w wysokich temperaturach.
3. Niski poziom lotności.
4. Doskonała stabilność termiczna, lepsza czystość silnika.

Zastosowania:
Zalecany do stosowania w najnowszych konstrukcjach silników PSA, w tym w jednostkach BlueHDi i Puretech oraz tych wykorzystujących elektroniczne technologie stop/start.

Poziomy osiągów
PSA B71 2312
ACEA C2

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 9.58
Lepkość w temp. 40℃, cSt. 53.86
Wskaźnik lepkości 164
Gęstość @ 15,6℃ 0,842
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 180
TBN, mg/KOH/g 6,2
Temperatura krzepnięcia, ℃ -40

Multivis ECO PV 0W-20

Specyfikacja produktu
Multivis ECO PV 0W-20 to olej silnikowy o niskiej lepkości do samochodów osobowych, który zapewnia zaawansowaną oszczędność paliwa w połączeniu z doskonałą ochroną przed zużyciem i czystością w wielu różnorodnych warunkach jazdy.
Produkt ten przyczynia się do zwiększenia efektywności energetycznej, co z kolei przyczynia się do zmniejszenia emisji zanieczyszczeń, zwłaszcza CO2. Dodatkowo, preparat został opracowany do stosowania w silnikach GDi, aby zapobiegał powstawaniu zapłonu przy niskiej prędkości obrotowej (LSPI), który może poważnie uszkodzić elementy silnika, a jednocześnie jest w pełni kompatybilny z urządzeniami oczyszczania spalin.
Multivis ECO PV 0W-20 jest odpowiedni dla pojazdów wykorzystujących technologię hybrydowych silników elektrycznych.
Multivis ECO PV 0W-20 ma następujące zalety:
1. Zwiększona wydajność silnika, moc i oszczędność paliwa.
2. Szybki przepływ przy rozruchu zimnego silnika, który zmniejsza jego zużycie.
3. Zwiększona wytrzymałość powłoki w wysokich temperaturach we wszystkich warunkach jazdy.
4. Kontrola osadów w wysokich temperaturach i zapobieganie powstawaniu szlamu.
5. Niski poziom lotności.

Zastosowania:
Multivis ECO PV 0W-20 jest zalecany do silników benzynowych i wysokoprężnych, w tym do silników z turbodoładowaniem wymagających klasy o niskiej lepkości, spełniającej jeden z poniższych poziomów

Poziomy wydajności:
ACEA C5, ACEA C6
API SP, API SN, API SN Plus, API SN RC
ILSAC GF-5
Opel/Vauxhall OV0401547
BMW LL-17FE+ (obejmuje BMW LL-14FE+)
MB 229.71
Ford WSS-M2C947-B1
Fiat 9.55535-GSX
Chrysler MS-12145
STJLR.03.5006-16* (sprawdzone)

Właściwości fizyczne
Lepkość @ 100℃, cSt. 8.2
Lepkość w temp. 40 ℃, cSt. 41.1
Wskaźnik lepkości 180
Gęstość @ 15,6℃ 0,845
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 194
TBN, mg/KOH/g 8,0
Temperatura krzepnięcia, ℃ -51

Multivis ECO S 0W-20

Specyfikacja produktu
Multivis ECO-S 0W-20 to wysokowydajny olej silnikowy wykonany w technologii syntetycznej, opracowany w celu sprostać wysokim wymaganiom producentów OEM, którzy wymagają olejów silnikowych o niskiej lepkości. Produkt ten wykorzystuje połączenie syntetycznych płynów bazowych i zaawansowanego systemu dodatków uszlachetniających, aby zapewnić zrównoważony środek smarny, który zapewnia redukcję tarcia, ochronę podzespołów i oszczędność paliwa.
Multivis ECO-S 0W-20 zapewnia ochronę przed przedwczesnym zapłonem przy niskich prędkościach (LSPI) w silnikach benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa i chroni katalizatory przed zanieczyszczeniem.
Multivis ECO-S 0W-20 zapewnia następujące korzyści:
1. Przyczynia się do ogólnej wydajności paliwa
2. Szybko się rozprowadza od zimna
3. Mocny film olejowy chroni w wysokich temperaturach i przy dużych obciążeniach roboczych
4. Zapewnia wysoki poziom czystości komponentów i wydajności operacyjnej

Zastosowania:
Zalecany do stosowania w silnikach, w których środek smarny o tej lepkości i wydajności jest podany w podręcznikach. Do producentów należą: Honda, Suzuki, Subaru, Toyota, Mazda i Mitsubishi.

Poziomy wydajności:
API SP, API SN
API SN Plus, API SN Plus RC
ILSAC GF-6A
GM dexos1™ Gen 2

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 8.23
Lepkość w temp. 40℃, cSt. 42.34
Wskaźnik lepkości 173
Gęstość @ 15,5℃ 0,846
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 209
TBN, mg/KOH/g 8,5
Temperatura krzepnięcia ℃ -33

Multivis ECO V 0W-20

Specyfikacja produktu
Multivis ECO V 0W-20 to olej silnikowy o niskiej lepkości zapewniający nie tylko możliwość ale także wysoki poziom ochrony podzespołów w szerokim zakresie warunków eksploatacji w samochodach osobowych.
Zaawansowane płyny bazowe zapewniają szybką cyrkulację i ochronę podczas rozruchu zimnego silnika, ale także mocny film olejowy o niskiej lepkości, który przyczynia się do zwiększenia wydajności silnika i oszczędności energii.
Solidna technologia dodatków uszlachetniających zapewnia długotrwałe korzyści, w tym mniejsze zużycie krytycznych elementów układu rozrządu, takich jak wałki rozrządu i hydrauliczne popychacze krzywek, oraz utrzymuje wysoki poziom czystości silnika.

Multivis ECO V 0W-20 jest odpowiedni dla pojazdów wykorzystujących technologię hybrydowo-elektryczną.
Multivis ECO V 0W-20 ma następujące zalety:
1. Zwiększona wydajność silnika, moc i oszczędność paliwa.
2. Szybki przepływ przy rozruchu zimnego silnika, który zmniejsza hałas i zużycie.
3. Zwiększona wytrzymałość powłoki w wysokich temperaturach we wszystkich warunkach jazdy.
4. Kontrola osadów w wysokich temperaturach i zapobieganie powstawaniu szlamu.
5. Niski poziom lotności.

Zastosowania:
Multivis ECO V 0W-20 jest zalecany do silników samochodów osobowych, w tym silników z turbodoładowaniem wymagających klasy o niskiej lepkości, spełniającej jeden z poniższych poziomów wydajności

Poziomy wydajności:
ACEA C5, ACEA C6
API SP, API SN, API SN Plus, API SN RC
ILSAC GF-5
MB 229.71
Fiat 9.55535-GSX
Chrysler MS-12145
Ford WSS-M2C947-B1
Volvo VCC RBSO.2AE

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 8.4
Lepkość w temp. 40 ℃, cSt. 43.6
Wskaźnik lepkości 171
Gęstość @ 15,6℃ 0,844
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 207
TBN, mg/KOH/g 7,5
Temperatura krzepnięcia, ℃ -42

Multivis ECO V 0W-30

Specyfikacja produktu
Multivis ECO V 0W-30 jest olejem silnikowym zapewniającym nie tylko możliwość oszczędności paliwa, ale również wysoki poziom ochronę podzespołów w szerokim zakresie warunków eksploatacji w samochodach osobowych lub lekkich pojazdach użytkowych.
Płyny bazowe technologii syntetycznej zapewniają szybką cyrkulację i ochronę podczas rozruchu zimnego silnika, ale także silny film olejowy o niskiej lepkości, który przyczynia się do zwiększenia wydajności silnika i oszczędności energii.
Solidna technologia dodatków uszlachetniających zapewnia długoterminowe korzyści, w tym mniejsze zużycie krytycznych elementów układu, kluczowych elementów układu rozrządu, w tym wałków rozrządu i hydraulicznych popychaczy krzywek, oraz utrzymuje wysoki poziom czystości silnika.

Multivis ECO V 0W-30 ma następujące zalety:
1. Zwiększona wydajność silnika, moc i oszczędność paliwa.
2. Szybki przepływ przy rozruchu zimnego silnika, który zmniejsza hałas i zużycie.
3. Zwiększona wytrzymałość powłoki w wysokich temperaturach we wszystkich warunkach jazdy.
4. Kontrola osadów w wysokich temperaturach i zapobieganie powstawaniu szlamu.
5. Niski poziom lotności.

Zastosowanie:
Multivis ECO V 0W-30 jest zalecany do silników benzynowych i wysokoprężnych, w tym do wersji z turbodoładowaniem, wymagających niskiej lepkości oleju 0W-30 o jednym z przedstawionych poniżej poziomów osiągów:

Poziomy wydajności:
API SL
ACEA A5/B5
Volvo 95200377 Zatwierdzony

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 10.26
Lepkość @ 40 ℃, cSt. 56.15
Wskaźnik lepkości 174
Gęstość @ 15,6℃ 0,860
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 230
TBN, mg/KOH/g 10,4
Temperatura krzepnięcia, ℃ -51

Multivis ECO VB 0W-20

Specyfikacja produktu
Multivis ECO VB 0W-20 to wysokowydajny, w pełni syntetyczny olej silnikowy opracowany, aby sprostać rygorystyczne wymagania producentów OEM wymagających olejów silnikowych o niskiej lepkości, w szczególności Volkswagen Audi Group.
Produkt ten wykorzystuje połączenie syntetycznych płynów bazowych i zaawansowanego systemu dodatków uszlachetniających, aby zapewnić zrównoważony środek smarny, który zapewnia redukcję tarcia, ochronę podzespołów i oszczędność paliwa.

Multivis ECO VB 0W-20 zapewnia następujące korzyści:
– Przyczynia się do ogólnej wydajności paliwa
– Szybko się rozprowadza od zimna
– Silny film olejowy chroni w wysokich temperaturach i przy dużych obciążeniach roboczych
– Zapewnia wysoki poziom czystości komponentów i wydajności operacyjnej

Zastosowania:
Zalecany do stosowania w silnikach, w których środek smarny o tej lepkości i wydajności jest określony
w podręcznikach.

Poziomy wydaności:
Zatwierdzone zgodnie z normą VW 508 00 i VW 509 00
VW TL 52577
Porsche C20

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 7.81
Lepkość @ 40℃, cSt. 38.97
Wskaźnik lepkości 176
Gęstość @ 15,5℃ 0,837
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 210
TBN, mg/KOH/g 8,30
Temperatura krzepnięcia ℃ -57

Multivis MLR 10W-50 (Poprzednio X-RPM Competition 10W-50)

Specyfikacja produktu
Multivis MLR 10W-50 to w pełni syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany bezpośrednio na podstawie technologii stosowanej w wyścigach samochodowych gdzie udowodnił swoją przewagę nad olejami konwencjonalnymi w tych trudnych warunkach. Olej ten posiada bardzo szeroki wskaźnik lepkości i zapewnia doskonałe osiągi w silnikach benzynowych.
Właściwości:
Technologia olejów syntetycznych zapewnia wyjątkowe korzyści w porównaniu z konwencjonalnymi olejami mineralnymi. Naturalnie wysoki wskaźnik lepkości, zapewniający dobry przepływ do łożysk w niskich temperaturach, w połączeniu z ogromną wytrzymałością filmu olejowego w wysokich temperaturach Naturalnie niski poziom lotności, który zapobiega wygotowywaniu się cennych składników oleju podczas okresów ekstremalnych temperatur wewnątrz silnika
Lepsza stabilność termiczna
Lepsza kontrola osadów w wysokich temperaturach
Doskonałe działanie przeciwutleniające

Zastosowania:
Multivis MLR 10W-50 jest zalecany do wszystkich silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i wolnossących silników wysokoprężnych, do zwykłego użytku drogowego, a także do wyścigów samochodowych, rajdów długodystansowych i wszystkich innych rodzajów sportów motorowych

Poziomy wydajności:
API SN / CF

Właściwości fizyczne
Gęstość @ 15℃ 0,867
Lepkość @ 40℃ (cSt) 128,4
Lepkość @ 100℃ (cSt) 18,5
Wskaźnik lepkości 160
HTHS @150
℃, ASTM D4683, mPas min. 3.5
CCS @ -25℃ (mPas) 5600
Zamknięta temperatura zapłonu (℃) 215
Temperatura krzepnięcia (℃) -48
TBN (mgKOH/g) 11,6

Multivis MLR 10W-60 (Poprzednio X-RPM Competition 10W-60)

Specyfikacja produktu
Multivis MLR 10W-60 to w pełni syntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy opracowany bezpośrednio na podstawie technologii wyścigów samochodowych. wyścigowych, gdzie udowodnił swoją przewagę nad olejami konwencjonalnymi w tych ciężkich warunkach. Olej ten posiada bardzo szeroki wskaźnik lepkości i zapewnia doskonałe wydajność w silnikach benzynowych.
Właściwości:
Technologia oleju syntetycznego zapewnia wyjątkowe korzyści w porównaniu z konwencjonalnymi olejami mineralnymi. Naturalnie wysoki wskaźnik lepkości, zapewniający dobry przepływ do łożysk w niskich temperaturach, w połączeniu z ogromną wytrzymałością filmu olejowego w wysokich temperaturach Naturalnie niski poziom lotności, który zapobiega wygotowywaniu się cennych składników oleju podczas okresów ekstremalnych temperatur wewnątrz silnika
Lepsza stabilność termiczna
Lepsza kontrola osadów w wysokich temperaturach
Doskonałe działanie przeciwutleniające

Zastosowania:
Multivis MLR 10W-60 jest zalecany do wszystkich silników benzynowych i wysokoprężnych z turbodoładowaniem i wolnossących.
silników wysokoprężnych, do zwykłego użytku drogowego, a także do wyścigów samochodowych, rajdów długodystansowych i wszystkich innych rodzajów sportów motorowych.
innych rodzajów sportów motorowych.

Poziomy wydajności:
API SN / CF

Właściwości fizyczne
Gęstość @ 15℃ 0,860
Lepkość @ 40℃ (cSt) 166,1
Lepkość @ 100℃ (cSt) 23,8
Wskaźnik lepkości 180
HTHS @150
℃, ASTM D4683, mPas min. 3.5
CCS @ -25ºC (mPas) 5200
Zamknięta temperatura zapłonu (℃) 215
Temperatura krzepnięcia (℃) -48
TBN (mgKOH/g) 11,6

Servol 5W-30

Specyfikacja produktu
Servol 5W-30 jest olejem silnikowym wykonanym w technologii mid-SAPS, opracowanym w celu spełnienia wymagań i oczekiwań w zakresie wydajności paliwowej i oczekiwań w zakresie wydajności paliwowej silników benzynowych i wysokoprężnych, gdzie wymagany jest olej tego typu o niskiej lepkości.
Servol 5W-30 został opracowany do stosowania w silnikach wykorzystujących urządzenia do oczyszczania spalin, w tym filtrów cząstek stałych (DPF) i systemów Adblue. Servol 5W-30 łatwo płynie przy rozruchu zimnego chroni wszystkie krytyczne elementy silnika, podczas gdy silnik osiąga normalną temperaturę pracy.
Servol 5W-30 jest odpowiedni dla pojazdów wykorzystujących elektryczną technologię hybrydową.

Zastosowania
Zalecany do silników benzynowych i wysokoprężnych, montowanych w samochodach osobowych i dostawczych, łącznie z wersjami turbo i z turbodoładowaniem i doładowaniem, wymagających oleju o niskiej lepkości 5W-30, określającego jeden z poziomów wydajności wymienionych poniżej.

Poziomy wydajności:
ACEA C3
MB229.31
API SP

Właściwości fizyczne
Lepkość przy 100℃, cSt. 11.9
Lepkość w temp. 40℃, cSt. 73.5
Wskaźnik lepkości 161
Gęstość @ 15,6℃ 0,856
TBN, mg/KOH/g 7,0
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 234
Temperatura krzepnięcia ℃ -42

Servol 10W-40

Specyfikacja produktu
Servol 10W-40 jest produkowany z wysokiej jakości płynów bazowych i starannie zbilansowanego systemu dodatków uszlachetniających. Gatunek ten nadaje się do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych montowanych w samochodach osobowych i lekkich pojazdach użytkowych pojazdów użytkowych. Servol 10W-40 zapewnia dobry poziom czystości silnika i chroni jego najważniejsze elementy, takie jak wałki rozrządu, przekładnie zaworów i łożyska przed zużyciem, a także zapewnia ogólną ochronę przed rdzą i korozją.

Zastosowania
Servol 10W-40 jest odpowiedni do stosowania w samochodach osobowych, lekkich pojazdach użytkowych, sprzęcie ogrodniczym itp,
itp., gdzie wymagany jest olej tego typu i o tych samych parametrach.

Poziomy wydajności:
API SL/SJ/CF
ACEA A3/B3

Właściwości fizyczne
Gęstość @ 15,6 ℃ 0,880
Lepkość @ 100 ℃, cSt. 13.72
Lepkość @ 40 ℃, cSt. 91.56
Wskaźnik lepkości 158
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 199
TBN, mg/KOH/g 8,4
Temperatura krzepnięcia, ℃ -33

Servol 15W-40

Specyfikacja produktu
Servol Performance Plus 15W-40 jest produkowany z wysokiej jakości olejów mineralnych i wysokowydajnego systemu dodatków uszlachetniających. Gatunek ten jest przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych oraz ich wersjach z turbodoładowaniem oraz ich wersjach z turbodoładowaniem.
Servol Performance Plus 15W-40 zapewnia dobry poziom czystości silnika i kontroluje powstawanie
lakierów wysokotemperaturowych i osadów niskotemperaturowych. Technologia przeciwzużyciowa zapewnia maksymalną trwałość komponentów, a także ochronę przed utlenianiem, rdzą i korozją.

Zastosowania
Typowe zastosowania dla Servol Performance Plus 15W-40 obejmują samochody osobowe i dostawcze sprzed 2004 roku oraz pojazdy użytkowe (spełniające normy Euro 1 i Euro 2), w których oryginalnie podane: MB 228.1, MAN 271, Mack EO-L, Volvo VDS i VW 505.00.
Uwaga: Ten produkt nie może być stosowany w silnikach wyposażonych w urządzenia do oczyszczania spalin. Obejmuje to: recyrkulację spalin (EGR), filtry cząstek stałych (DPF) i układy adblue.

Poziomy wydajności
API CG-4 / CF-4 / SJ / SL

Właściwości fizyczne
Gęstość w temp. 15,6 ℃ 0,880
Lepkość @ 100 ℃, cSt. 14.4
Lepkość @ 40 ℃, cSt. 102.0
Wskaźnik lepkości 143
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 201
TBN, mg/KOH/g 9,7
Temperatura krzepnięcia, ℃ -36

Dlaczego Enetoil?

Wysoka jakość – olej Enetoil jest wyprodukowany z najwyższej jakości składników, co zapewnia doskonałe osiągi silników.

Trwałość – olej Enetoil jest specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić długotrwałe ochronie przed zużyciem i uszkodzeniem silnika.

Ochrona przed korozją – olej Enetoil dodatkowo chroni silnik przed korozją, co może zapobiec poważnym uszkodzeniom.

Przyjazne dla środowiska – Enetoil stara się dostarczać produkty, które są bardziej przyjazne dla środowiska, w oparciu o ich misję przeciwdziałania zmianom klimatu.