OLEJE SPORTOWE
Nasze produkty
Multivis MLR 10W-50
(Poprzednio X-RPM Competition 10W-50)
Specyfikacja produktu
Właściwości:
Technologia oleju syntetycznego zapewnia wyjątkowe zalety w porównaniu z konwencjonalnymi olejami mineralnymi. Naturalnie wysoki wskaźnik lepkości, zapewniający dobry przepływ do łożysk w niskich temperaturach, w połączeniu z ogromną wytrzymałością filmu w wysokich temperaturach Naturalnie niski poziom lotności, który zapobiega wrzeniu cennych składników oleju podczas okresów ekstremalnych temperatur wewnątrz silnika
Lepsza stabilność termiczna
Lepsza kontrola osadów w wysokich temperaturach
Doskonałe działanie przeciwutleniające
Zastosowania:
Multivis MLR 10W-50 jest zalecany do wszystkich turbodoładowanych i wolnossących silników benzynowych i silników Diesla, do zwykłego użytku drogowego, a także do wyścigów samochodowych, zawodów wytrzymałościowych, rajdów i wszystkich innych rodzajów sportów motorowych.
Poziomy wydajności:
API SN / CF
Właściwości fizyczne
Gęstość @ 15°C 0.867
Lepkość przy 40°C (cSt) 128.4
Lepkość przy 100°C (cSt) 18,5
Wskaźnik lepkości 160
HTHS @150
℃, ASTM D4683, mPas min. 3.5
CCS @ -25°C (mPas) 5600
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 215
Temperatura krzepnięcia (°C) -48
TBN (mgKOH/g) 11,6
Multivis MLR 10W-60
(Poprzednio X-RPM Competition 10W-60)
Specyfikacja produktu
Olej ten posiada niezwykle szeroki wskaźnik lepkości i zapewnia doskonałe wydajność w silnikach benzynowych.
Właściwości:
Technologia oleju syntetycznego zapewnia wyjątkowe zalety w porównaniu z konwencjonalnymi olejami mineralnymi. Naturalnie wysoki wskaźnik lepkości, dający dobry przepływ do łożysk w niskich temperaturach, w połączeniu z ogromną wytrzymałością filmu w wysokich temperaturach
Naturalnie niski poziom lotności, który zapobiega wrzeniu cennych składników oleju
podczas okresów ekstremalnych temperatur wewnątrz silnika
Lepsza stabilność termiczna
Lepsza kontrola osadów w wysokich temperaturach
Doskonałe działanie przeciwutleniające
Zastosowania:
Multivis MLR 10W-60 jest zalecany do wszystkich turbodoładowanych i wolnossących silników benzynowych i silników Diesla, do zwykłego użytku drogowego, a także do wyścigów samochodowych, zawodów wytrzymałościowych, rajdów i wszystkich innych rodzajów sportów motorowych.
Poziomy wydajności:
API SN / CF
Właściwości fizyczne
Gęstość @ 15°C 0.860
Lepkość przy 40°C (cSt) 166.1
Lepkość przy 100°C (cSt) 23,8
Wskaźnik lepkości 180
HTHS @150
℃, ASTM D4683, mPas min. 3.5
CCS @ -25°C (mPas) 5200
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 215
Temperatura krzepnięcia (°C) -48
TBN (mgKOH/g) 11,6
Dlaczego Enetoil?
Trwałość – olej Enetoil jest specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić długotrwałe ochronie przed zużyciem i uszkodzeniem silnika.
Ochrona przed korozją – olej Enetoil dodatkowo chroni silnik przed korozją, co może zapobiec poważnym uszkodzeniom.