OLEJE SPORTOWE

Nasze produkty

Multivis MLR 10W-50

(Poprzednio X-RPM Competition 10W-50)

Specyfikacja produktu
Multivis MLR 10W-50 jest w pełni syntetycznym, wielosezonowym olejem silnikowym opracowanym bezpośrednio na podstawie technologii z wyścigów samochodowych, gdzie udowodnił swoją przewagę nad konwencjonalnymi olejami w trudnych warunkach. gdzie udowodnił swoją przewagę nad konwencjonalnymi olejami w tych trudnych warunkach. Olej ten posiada niezwykle szeroki wskaźnik lepkości i zapewnia doskonałą wydajność w silnikach benzynowych.

Właściwości:
Technologia oleju syntetycznego zapewnia wyjątkowe zalety w porównaniu z konwencjonalnymi olejami mineralnymi. Naturalnie wysoki wskaźnik lepkości, zapewniający dobry przepływ do łożysk w niskich temperaturach, w połączeniu z ogromną wytrzymałością filmu w wysokich temperaturach Naturalnie niski poziom lotności, który zapobiega wrzeniu cennych składników oleju podczas okresów ekstremalnych temperatur wewnątrz silnika
Lepsza stabilność termiczna
Lepsza kontrola osadów w wysokich temperaturach
Doskonałe działanie przeciwutleniające

Zastosowania:
Multivis MLR 10W-50 jest zalecany do wszystkich turbodoładowanych i wolnossących silników benzynowych i silników Diesla, do zwykłego użytku drogowego, a także do wyścigów samochodowych, zawodów wytrzymałościowych, rajdów i wszystkich innych rodzajów sportów motorowych.

Poziomy wydajności:
API SN / CF

Właściwości fizyczne
Wygląd Bursztynowa ciecz
Gęstość @ 15°C 0.867
Lepkość przy 40°C (cSt) 128.4
Lepkość przy 100°C (cSt) 18,5
Wskaźnik lepkości 160
HTHS @150
℃, ASTM D4683, mPas min. 3.5
CCS @ -25°C (mPas) 5600
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 215
Temperatura krzepnięcia (°C) -48
TBN (mgKOH/g) 11,6

Multivis MLR 10W-60

(Poprzednio X-RPM Competition 10W-60)

Specyfikacja produktu
Multivis MLR 10W-60 jest w pełni syntetycznym, wielosezonowym olejem silnikowym opracowanym bezpośrednio na podstawie technologii wyścigów samochodowych, gdzie udowodnił swoją wyższość nad konwencjonalnymi olejami w tych warunkach w wyścigach samochodowych, gdzie udowodnił swoją wyższość nad konwencjonalnymi olejami w tych trudnych warunkach.
Olej ten posiada niezwykle szeroki wskaźnik lepkości i zapewnia doskonałe wydajność w silnikach benzynowych.

Właściwości:
Technologia oleju syntetycznego zapewnia wyjątkowe zalety w porównaniu z konwencjonalnymi olejami mineralnymi. Naturalnie wysoki wskaźnik lepkości, dający dobry przepływ do łożysk w niskich temperaturach, w połączeniu z ogromną wytrzymałością filmu w wysokich temperaturach
Naturalnie niski poziom lotności, który zapobiega wrzeniu cennych składników oleju
podczas okresów ekstremalnych temperatur wewnątrz silnika
Lepsza stabilność termiczna
Lepsza kontrola osadów w wysokich temperaturach
Doskonałe działanie przeciwutleniające

Zastosowania:
Multivis MLR 10W-60 jest zalecany do wszystkich turbodoładowanych i wolnossących silników benzynowych i silników Diesla, do zwykłego użytku drogowego, a także do wyścigów samochodowych, zawodów wytrzymałościowych, rajdów i wszystkich innych rodzajów sportów motorowych.

Poziomy wydajności:
API SN / CF

Właściwości fizyczne
Wygląd Bursztynowa ciecz
Gęstość @ 15°C 0.860
Lepkość przy 40°C (cSt) 166.1
Lepkość przy 100°C (cSt) 23,8
Wskaźnik lepkości 180
HTHS @150
℃, ASTM D4683, mPas min. 3.5
CCS @ -25°C (mPas) 5200
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 215
Temperatura krzepnięcia (°C) -48
TBN (mgKOH/g) 11,6

Dlaczego Enetoil?

Wysoka jakość – olej Enetoil jest wyprodukowany z najwyższej jakości składników, co zapewnia doskonałe osiągi silników.

Trwałość – olej Enetoil jest specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić długotrwałe ochronie przed zużyciem i uszkodzeniem silnika.

Ochrona przed korozją – olej Enetoil dodatkowo chroni silnik przed korozją, co może zapobiec poważnym uszkodzeniom.

Przyjazne dla środowiska – Enetoil stara się dostarczać produkty, które są bardziej przyjazne dla środowiska, w oparciu o ich misję przeciwdziałania zmianom klimatu.