OLEJE SAMOCHODY CIĘŻAROWE

Nasze produkty

Duplex CDX 15W-40

Specyfikacja produktu
Duplex CDX 15W-40 jest mieszanym środkiem smarnym dla flot samochodowych, zawierającym wysokiej jakości oleje mineralne oraz dodatki uszlachetniające. Nadaje się do stosowania w wielu różnych konstrukcjach silników wysokoprężnych i benzynowych, w tym w wersjach z turbodoładowaniem. Ten gatunek chroni elementy silnika przed rdzą i korozją oraz zapewnia wysoki poziom czystości silnika, nawet w zastosowaniach z wydłużonym okresem wymiany oleju.

Zastosowania
Duplex CDX 15W-40 może być stosowany w wielu typach pojazdów i silników, w tym w pojazdach użytkowych, autobusach, autokarach, samochodach osobowych i dostawczych, maszynach przemysłowych, budowlanych i rolniczych. Duplex CDX 15W-40 może być również stosowany w przekładniach, układach hydraulicznych, przystawkach odbioru mocy, sprężarkach itp. gdzie wymagany jest produkt tego typu i o tej specyfikacji.

Poziomy wydajności:
API CG-4 / CF / SL / SJ
Mercedes Benz 229.1
Mercedes Benz 228.1
MAN 271
Mack EO-L
Volvo VDS2
VW 505.00
Allison C4
BR 669 (Wielosezonowy olej do skrzyni korbowej 15W-40)

Właściwości fizyczne
Wygląd Bursztynowa ciecz
Gęstość @ 15,6°C 0,880
Lepkość kinematyczna @ 40°C (cSt) 102,1
Lepkość kinematyczna @ 100°C (cSt) 14,3
Wskaźnik lepkości 145
CCS @ -20°C (mPas) 7000 max
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 205
Temperatura krzepnięcia (°C) -35
TBN (mgKOH/g) 9,8
Popiół siarczanowy (%Wt) 1,3

Locomax 20W-40 ZF

Specyfikacja produktu
Locomax 20W-40 ZF to olej niezawierający cynku i chloru.
przeznaczony do średnioobrotowych silników wysokoprężnych.
Ten produkt jest wytwarzany z wysokorafinowanych mineralnych olejów bazowych i
specjalnie dobranych dodatków uszlachetniających.
Właściwości fizyczne
Wydajność poziomy:
API CF, LMOA Generacja 6
G.E. Generacja 4 Long Life,
EMD (silniki 567, 645, 710, EPA poziom 3 i wcześniejsze normy emisji).

Ring Free DD 40

Specyfikacja produktu
Ring Free DD 40 to wysokiej jakości olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu, przeznaczony do stosowania w dwusuwowych silnikach wysokoprężnych.
Gatunek ten posiada doskonałe właściwości detergencyjne/dyspergujące, odporność na utlenianie i dobrą stabilność termiczną.
Ring Free DD 40 chroni również elementy silnika przed rdzą i korozją. Olej ten jest wynikiem szeroko zakrojonych badań, rozwoju i testów i jest szczególnie zalecany do silników Detroit Diesel Corporation.

Właściwości
– Niska zawartość popiołu
– Doskonałe właściwości detergentowe i dyspergujące
– Doskonała stabilność oksydacyjna i termiczna

Poziomy wydajności
API CF-2
Detroit Diesel Corporation 7SE 270 9205

Właściwości fizyczne
Wygląd Bursztynowa ciecz
Gęstość względna @ 15,6°C 0,877
Lepkość kinematyczna @ 40°C (cSt) 124,4
Lepkość kinematyczna @ 100°C (cSt) 14,2
Wskaźnik lepkości 115
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 215
Temperatura płynięcia (°C) -33
Liczba zasadowa (mgKOH/g) 7,3

Ring Free XHD 30

Specyfikacja produktu
Ring Free XHD to wysokiej jakości oleje silnikowe zawierające technologię do stosowania w 4‑suwowych turbodoładowanych i wolnossących silnikach Diesla z wtryskiem pośrednim oraz silnikach benzynowych wymagających olejów monogradowych. W zależności od wymagań sprzętowych mogą być również stosowane w przekładniach i systemach hydraulicznych. systemach hydraulicznych. Produkty te utrzymują komponenty w czystości, chroniąc jednocześnie przed zużyciem, rdzą i korozją.

Zastosowania
Oleje Ring Free XHD 30, 40 i 50 są odpowiednie do stosowania w silnikach wysokoprężnych i benzynowych, w których określono gatunki tego typu i poziom wydajności o określonym poziomie wydajności.

Ring Free XHD 10W, 20W i 30 są zalecane do przekładni i układów hydraulicznych w rolnictwie oraz pojazdach terenowych i hydraulicznych w rolnictwie oraz w pojazdach pozadrogowych.
Ring Free XHD 50 jest również zalecany do skrzyń biegów, gdzie określono gatunek tego typu i wydajność, np. Road Ranger.

Poziomy wydajności
API CF/CD/CC/SF
Caterpillar TO-2
Allison C3

Właściwości fizyczne
Klasyfikacja SAE, Dane odpowiednio do: 10W / 20W / 30 / 40 / 50
Gęstość względna w 15,6°C: 0,877 / 0,879 / 0,881 / 0,885 / 0,899
Lepkość kinematyczna w temp. 40 °C (cSt): 30,80 / 49,35 / 95,72 / 125,60 / 181,10
Lepkość kinematyczna w 100 °C (cSt) 5,40 / 7,20 / 11,98 / 14,47 / 17,40
Wskaźnik lepkości 111 / 105 / 109 / 107 / 104
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 190 / 210 / 215 / 218 / 220
Temperatura krzepnięcia °C -39 / -36 / -36 / -33 / -30
TBN (mgKOH/g) 6,0 / 6,0 / 6,0 / 6,0 / 6,0

Ring Free XHD 40

Specyfikacja produktu
Ring Free XHD to wysokiej jakości oleje silnikowe zawierające technologię do stosowania w 4‑suwowych turbodoładowanych i wolnossących silnikach Diesla z wtryskiem pośrednim oraz silnikach benzynowych wymagających olejów monogradowych. W zależności od wymagań sprzętowych mogą być również stosowane w przekładniach i systemach hydraulicznych. systemach hydraulicznych. Produkty te utrzymują komponenty w czystości, chroniąc jednocześnie przed zużyciem, rdzą i korozją.

Zastosowania
Oleje Ring Free XHD 30, 40 i 50 są odpowiednie do stosowania w silnikach wysokoprężnych i benzynowych, w których określono gatunki tego typu i poziom wydajności o określonym poziomie wydajności.

Ring Free XHD 10W, 20W i 30 są zalecane do przekładni i układów hydraulicznych w rolnictwie oraz pojazdach terenowych i hydraulicznych w rolnictwie oraz w pojazdach pozadrogowych.
Ring Free XHD 50 jest również zalecany do skrzyń biegów, gdzie określono gatunek tego typu i wydajność, np. Road Ranger.

Poziomy wydajności
API CF/CD/CC/SF
Caterpillar TO-2
Allison C3

Właściwości fizyczne
Klasyfikacja SAE, Dane odpowiednio do: 10W / 20W / 30 / 40 / 50
Gęstość względna w 15,6°C: 0,877 / 0,879 / 0,881 / 0,885 / 0,899
Lepkość kinematyczna w temp. 40 °C (cSt): 30,80 / 49,35 / 95,72 / 125,60 / 181,10
Lepkość kinematyczna w 100 °C (cSt) 5,40 / 7,20 / 11,98 / 14,47 / 17,40
Wskaźnik lepkości 111 / 105 / 109 / 107 / 104
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 190 / 210 / 215 / 218 / 220
Temperatura krzepnięcia °C -39 / -36 / -36 / -33 / -30
TBN (mgKOH/g) 6,0 / 6,0 / 6,0 / 6,0 / 6,0

Ring Free XHD 50

Specyfikacja produktu
Ring Free XHD to wysokiej jakości oleje silnikowe zawierające technologię do stosowania w 4‑suwowych turbodoładowanych i wolnossących silnikach Diesla z wtryskiem pośrednim oraz silnikach benzynowych wymagających olejów monogradowych. W zależności od wymagań sprzętowych mogą być również stosowane w przekładniach i systemach hydraulicznych. systemach hydraulicznych. Produkty te utrzymują komponenty w czystości, chroniąc jednocześnie przed zużyciem, rdzą i korozją.

Zastosowania
Oleje Ring Free XHD 30, 40 i 50 są odpowiednie do stosowania w silnikach wysokoprężnych i benzynowych, w których określono gatunki tego typu i poziom wydajności o określonym poziomie wydajności.

Ring Free XHD 10W, 20W i 30 są zalecane do przekładni i układów hydraulicznych w rolnictwie oraz pojazdach terenowych i hydraulicznych w rolnictwie oraz w pojazdach pozadrogowych.
Ring Free XHD 50 jest również zalecany do skrzyń biegów, gdzie określono gatunek tego typu i wydajność, np. Road Ranger.

Poziomy wydajności
API CF/CD/CC/SF
Caterpillar TO-2
Allison C3

Właściwości fizyczne
Klasyfikacja SAE, Dane odpowiednio do: 10W / 20W / 30 / 40 / 50
Gęstość względna w 15,6°C: 0,877 / 0,879 / 0,881 / 0,885 / 0,899
Lepkość kinematyczna w temp. 40 °C (cSt): 30,80 / 49,35 / 95,72 / 125,60 / 181,10
Lepkość kinematyczna w 100 °C (cSt) 5,40 / 7,20 / 11,98 / 14,47 / 17,40
Wskaźnik lepkości 111 / 105 / 109 / 107 / 104
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 190 / 210 / 215 / 218 / 220
Temperatura krzepnięcia °C -39 / -36 / -36 / -33 / -30
TBN (mgKOH/g) 6,0 / 6,0 / 6,0 / 6,0 / 6,0

Versimax HD3 20W-50

Specyfikacja produktu
Dobrej jakości olej do silników Diesla, szczególnie zalecany do starszych pojazdów lub tam, gdzie sprzęt
jest używany w klimacie o wysokich temperaturach otoczenia. Technologia dodatków uszlachetniających daje doskonałe w wolnossących i turbodoładowanych silnikach wysokoprężnych, umożliwiając zmniejszenie zapasów w mieszanych flotach pojazdów. Versimax HD3 20W-50 posiada wysoki poziom detergencji / dyspergowania, aby redukuje powstawanie osadów w komorze spalania i zakleszczanie się pierścieni, jak również zapobiega nadmiernemu zagęszczaniu się sadzy. Ten gatunek chroni przed zużyciem, rdzą i korozją.

Zastosowania
Versimax®HD3 20W-50 jest odpowiedni do stosowania w silnikach wysokoprężnych używanych w pojazdach użytkowych, autobusach, autokarach, samochodach dostawczych, maszynach terenowych i rolniczych, autobusach, autokarach, samochodach dostawczych, pojazdach terenowych i maszynach rolniczych. Wszechstronność tego produktu pozwala również na jego
Uniwersalność tego produktu pozwala również na jego zastosowanie w silnikach benzynowych montowanych w lekkich pojazdach użytkowych i samochodach osobowych, w których
z przedstawionych poniżej poziomów osiągów.
Versimax®HD3 20W-50 może być stosowany w silnikach Perkinsa, dla których w dokumentacji serwisowej podano klasyfikację API CH4 lub wcześniejszą API lub wcześniejsze klasyfikacje API, które są podawane w literaturze serwisowej.

Poziomy wydajności:
API CI-4 / SL
Mercedes Benz 228.3
MAN M3275
Gąsienica ECF-2 / ECF-1a
MACK EO-L
Renault VI RD
Volvo VDS-2

Właściwości fizyczne
Gęstość przy 15℃ 0,880
Lepkość kinematyczna @ 100℃, cSt 17,8
Lepkość kinematyczna @ 40℃, cSt 151,2
Wskaźnik lepkości 129
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 209
Popiół siarczanowy, %Wt. 1.0
Temperatura krzepnięcia, ℃ -21
TBN, mg/KOH/g 10,0

Versimax HD4 15W-40

Specyfikacja produktu
Versimax® HD4 15W-40 jest wysoce wszechstronnym olejem silnikowym do pracy w ciężkich warunkach, który może być wykorzystany do racjonalizacji zapasów, dzięki swojemu szerokiemu profilowi wydajności.
Versimax® HD4 15W-40 został opracowany w celu zapewnienia niezawodnych i solidnych osiągów w wielu typach silników używanych w różnych zastosowaniach. w szerokiej gamie typów silników używanych w wielu zastosowaniach. Gatunek ten zapewnia wysoki poziom czystość silnika, co sprzyja wydajnej pracy i lepszemu zużyciu paliwa, a także zapewnia ochronę krytycznych elementów przed zużyciem w warunkach eksploatacji. chroni krytyczne elementy przed zużyciem w najbardziej uciążliwych warunkach, w tym wydłużonych okresach wymiany oleju.
Cechy
– Doskonałe radzenie sobie z sadzą
– Zwiększona dyspersja osadów
– Wysoki poziom czystości tłoków
– Lepsza ochrona przeciwzużyciowa

Zastosowania
Zalecany do wysokoobciążonych silników Diesla montowanych w pojazdach drogowych i pozadrogowych wymagających
Produkt tego typu i o tej specyfikacji. Silne dodatki chemiczne kontrolują gęstnienie sadzy i zużycie spowodowane sadzą, dzięki czemu ten gatunek jest odpowiedni do stosowania w silnikach spełniających normy Euro 2, 3, 4 i 5 (w pojazdach drogowych) oraz silnikach spełniających wymogi normy Interim Tier 4 / Stage 3B (pojazdy pozadrogowe). Typy silników obejmują te wyposażone recyrkulację spalin (EGR) i selektywną redukcję katalityczną (SCR/Adblue).
Do producentów należą: Cummins, Mercedes Benz, DAF, Mack, MAN, MTU, Perkins, Scania oraz Volvo, Caterpillar itp. Uwaga: Ten produkt nie jest odpowiedni do stosowania z filtrami cząstek stałych (DPF).

Poziomy wydajności
ACEA E7
API CI-4/SL
MB 228.3
Caterpillar ECF-1a, ECF-2
Cummins CES 20076 / 77 / 78
Global DHD-1
MAN M3275
MACK EO-N
RVI RLD2
Volvo VDS3
Wykazał skuteczność w stosunku do JASO DH-1
MTU Typ 2

Zatwierdzenia
MB-Approbata 228.3

Właściwości fizyczne
Lepkość kinematyczna w 100 °C, cSt 14,94
Lepkość kinematyczna w temperaturze 40 °C, cSt 107,12
Wskaźnik lepkości 140
Gęstość @ 15,6°C 0,870
Temperatura zapłonu (zamknięta) °C 209
TBN, mg/KOH/g 11,2
Temperatura krzepnięcia °C -33

Versimax HD5 10W-40

Specyfikacja produktu
Versimax HD5 10W-40 jest olejem silnikowym na bazie syntetycznej o wysokiej wydajności, wykorzystującym technologię dodatków uszlachetniających, aby spełnić wymagania API CI-4 i ACEA E7.
Versimax® HD5 10W-40 został opracowany na bazie półsyntetycznych płynów bazowych, aby poprawić płynność zimnego rozruchu i cyrkulację, jednocześnie chroniąc elementy silnika poddawane dużym obciążeniom podczas pracy w wysokich temperaturach. Zastosowanie nowoczesnej chemii dodatków uszlachetniających zapewnia czystość silnika i wydłużoną żywotność komponentów.
Versimax® HD5 10W-40 posiada szeroki profil specyfikacyjny i może zapewnić racjonalizację zapasów dla operatorów flot mieszanych, w których zastosowano którykolwiek z poziomów osiągów przedstawionych poniżej.

Zastosowania
Zalecany do stosowania w silnikach, gdzie środek smarny o tej lepkości i poziomie osiągów jest zalecany do silników wolnossących i turbodoładowanych w ciężkich pojazdach użytkowych, autobusach, ciężarówkach, maszynach i urządzeniach przemysłowych.
Versimax® HD5 10W-40 jest również odpowiedni do silników wolnossących i turbodoładowanych w pojazdach użytkowych o dużej ładowności, autobusach, ciężarówkach, maszynach rolniczych i przemysłowych.
HD5 10W-40 jest również odpowiedni dla większości silników z recyrkulacją spalin (EGR) oraz tych wyposażonych w systemy selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) NOX (Adblue).
UWAGA: Versimax® HD5 10W-40 jest kompatybilny z filtrami cząstek stałych tylko w silnikach Scania. Nie powinien być stosowany w w konstrukcjach innych producentów, w których zamontowany jest filtr DPF.

Poziomy wydajności:
API CI-4
ACEA E4 / E7
Volvo VDS-3
Scania LDF-3
Global DHD-1
MTU Typ 3
Mack EO-N / EO-M Plus
Cummins CES 20077/78
Renault Trucks RXD/RLD-2
DAF Extended Drain
Deutz DQC IV-10

Homologacje
MB-Approbata 228.5
MAN M3277 (homologacja nr TUC 0506/11)

Właściwości fizyczne
Gęstość w temp. 15 ℃ 0,873
Lepkość kinematyczna w 100 ℃, cSt. 14.8
Lepkość kinematyczna w temp. 40 ℃, cSt. 102.3
Wskaźnik lepkości 150
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 208
Temperatura krzepnięcia, ℃ -36
TBN, mg/KOH/g 12,9

Versimax HD8 10W-40

Specyfikacja produktu
Versimax HD8 10W-40 jest syntetycznym olejem silnikowym o niskiej zawartości SAPS (popiołu siarczanowego, fosforu i siarki) przeznaczonym do wysokoobciążonych silników Diesla. Wyprodukowany na bazie zaawansowanych płynów bazowych produkt ten zawiera
pakiet dodatków uszlachetniających, opracowany w celu zapewnienia ochrony podczas eksploatacji w bardzo trudnych warunkach, przy wydłużonych okresach pracy między wymianami oleju.
Versimax® HD8 10W-40 został opracowany do stosowania w silnikach wysokoprężnych wyposażonych w: recyrkulację spalin (EGR), Selektywną Redukcję Katalityczną (SCR – Adblue) filtry cząstek stałych (DPF).

Zastosowania
Versimax® HD8 10W-40 jest przeznaczony do stosowania w silnikach wysokoprężnych spełniających normy Euro 5 / Euro 6, Interim Tier 4 / Stage 3B / Tier 4 oraz silnikach Diesla Stage 4, w których określono którykolwiek z poziomów osiągów przedstawionych poniżej. Rynek
Sektory rynkowe obejmują: pojazdy użytkowe, autokary, autobusy, pojazdy pozadrogowe, sprzęt rolniczy itp. Producenci to między innymi: Caterpillar, Cummins, DDC, Mack, MB, MAN, Renault, Volvo.

Poziomy wydajności
API CI-4
ACEA E6 / E7
MB 228.51
Volvo VDS-3
DAF
Renault Trucks RXD
MAN M3477
Deutz DQC-IV-10 LA
MTU Kategoria oleju 3.1

Właściwości fizyczne
Gęstość @ 15,6 ℃ 0,857
Lepkość @ 100℃,cSt. 14.63
Lepkość @ 40℃, cSt. 100.80
Wskaźnik lepkości 150
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 195
TBN, mg/KOH/g 9,70
Temperatura krzepnięcia, ℃ -30

Versimax HD9 10W-40

Specyfikacja produktu
Versimax HD9 10W-40 to najwyższej klasy olej silnikowy do wysokoobciążonych silników Diesla, który został zaprojektowany aby spełnić niezbędne limity chemiczne wymagane do utrzymania wydajności urządzeń oczyszczania spalin, w szczególności filtrów cząstek stałych (DPF) oraz systemów redukcji NOX SCR / EGR.
Profil Versimax®HD9 10W-40 zapewnia najwyższy poziom potencjału racjonalizatorskiego w mieszanych flotach, w których używa się wielu producentów, modeli i technologii silnikowych.
Technologia dodatków uszlachetniających o niskiej zawartości SAPS (popiołu siarczanowego, fosforu i siarki) w połączeniu z syntetycznymi płynami bazowymi zapewnia również wysoki poziom ochrony i czystości komponentów podczas pracy w bardzo trudnych warunkach i przy wydłużonych okresach między wymianami oleju.

Zastosowania
Versimax®HD9 10W-40 jest przeznaczony do stosowania w silnikach wysokoprężnych spełniających wymagania emisji Euro IV, V i VI gdzie wymagana jest taka jakość oleju. Może być również stosowany w połączeniu z olejem napędowym o niskiej siarki (maksymalnie 50ppm) oraz gdy producent wymaga któregoś z poniższych specyfików.

Poziomy wydajności:
ACEA E6 / E7 / E9
API CJ-4
MTU kategoria 3.1 / kategoria 2.1
Renault Truck RLD-2
Mack EO-N Premium Plus
Cummins CES 20081
CAT ECF-3
Detroit Diesel 93K218
JASO DH-2
Iveco 18-809 Classe NG2
Spełnia wymagania specyfikacji Scania LA

Homologacje
MB-Approval 228.51
MAN M3477
MAN M3271-1
Volvo VDS-4 (homologacja 417-0001-14-631)
Renault Truck RLD-3 (homologacja 417-
0001-14-631)
Mack EO-O Premium Plus (aprobata 417- 0001-14-631)
0001-14-631)
Deutz DQC IV-10 LA
ACEA E6 jest wymagana dla silników DAF spełniających normę Euro 6.

Właściwości fizyczne
Gęstość @ 15 ℃ 0,860
Lepkość kinematyczna w 100℃, cSt. 13.90
Lepkość kinematyczna w temp. 40℃, cSt. 91.28
Wskaźnik lepkości 153
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 197
TBN, mg/KOH/g 10,0
Temperatura krzepnięcia, ℃ -36

Versimax HD11 5W-30

Specyfikacja produktu
Versimax®HD11 5W-30 to najwyższej klasy olej silnikowy do wysokoobciążonych silników Diesla, który został zaprojektowany aby spełnić niezbędne limity chemiczne wymagane do utrzymania wydajności urządzeń oczyszczania spalin urządzeń do oczyszczania spalin, w tym: DPF’s (filtry cząstek stałych), SCR (Adblue) / EGR systemy redukcji NOX, katalizatory utleniające DOC (diesel oxidation catalysts) i katalizatory poślizgowe Adblue.
Profil Versimax®HD11 5W-30 zapewnia najwyższy poziom potencjału racjonalizatorskiego w mieszanych flotach, w których używa się wielu producentów, modeli i technologii silnikowych. Profil dodatków o niskiej/średniej zawartości SAPS (popiołu siarczanowego, fosforu i siarki) w połączeniu z syntetycznymi w połączeniu z syntetycznymi płynami bazowymi zapewnia wysoki poziom ochrony i czystości komponentów podczas pracy w bardzo trudnych warunkach z wydłużonymi okresami między wymianami oleju.

Zastosowania
Versimax®HD11 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w silnikach wysokoprężnych spełniających wymagania emisji spalin Euro IV, V i VI gdzie wymagana jest taka jakość oleju. Może być również stosowany w połączeniu z olejem napędowym o niskiej siarki (maksymalnie 50ppm) oraz gdy są wymagane przez producenta.

Poziomy wydajności:
ACEA E4 / E6 / E7 / E9
API CK-4
Gąsienica ECF-3
Cummins CES 20081, 20086
DAF o przedłużonym spływie
Detroit Diesel 93K218, 93K222
Deutz DQC IV-18 LA
JASO DH-2 -17
MAN M3477, M3271-1
MB 228.31, 228.52
MTU Typ 3.1, Typ 2.1
Spełnia wymagania specyfikacji Scania LDF-4
Volvo VDS-4.5
Mack EO-S 4.5
Renault VI RLD-3, RLD-4

Homologacje
MAN M3677 (numer homologacji TUC 0566/17)
MB-Approbata 228.51

Właściwości fizyczne
Dane liczbowe oparte na średnich wartościach produkcji.
Nr części: LDF025, LDF205 (TDS Versimax HD11 5W-30 – 230921 Issue 12)
Gęstość @ 15,6 ℃ 0,862
Lepkość @ 100℃,cSt. 12.25
Lepkość @ 40℃, cSt. 74.62
Wskaźnik lepkości 162
Temperatura zapłonu (zamknięta), ℃ 190
TBN, mg/KOH/g 12,6
Temperatura krzepnięcia, ℃ -42

Versimax HD12 15W-40

Specyfikacja produktu
Versimax®HD12 15W-40 jest olejem do wysokoobciążonych silników Diesla o średniej zawartości siarki, wyprodukowanym na bazie płynów bazowych Grupy II. Produkt ten zawiera zaawansowany pakiet dodatków opracowany w celu zapewnienia Versimax® HD12 15W-40 to olej do silników wysokoprężnych pracujących w bardzo ciężkich warunkach, z wydłużonymi okresami między wymianami oleju. Versimax® HD12 15W-40 został opracowany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR). recyrkulację spalin (EGR), selektywną redukcję katalityczną (SCR – Adblue), katalizatory utleniania oleju napędowego (Diesel Oxidation Catalysts).
katalizatory utleniania (DOC) i filtry cząstek stałych (DPF). Versimax HD12 15W-40 został zaprojektowany, aby sprostać zwiększonym poziomom biopaliw i ich działaniu w silniku.

Zastosowania
Versimax HD12 15W-40 jest przeznaczony do stosowania w silnikach Diesla spełniających normy Euro 5 / Euro 6, Interim Tier 4 / Stage 3B / Tier 4 oraz Stage 4 / Stage 5. 4 i Stage 4 / Stage 5 w silnikach wysokoprężnych, w których określono jeden z poziomów wydajności przedstawionych poniżej.
określone. Sektory rynkowe obejmują: pojazdy użytkowe, autokary, autobusy, pojazdy terenowe i rolnicze, itp.

Poziomy wydajności:
API CK-4 / CJ-4 / SN
ACEA E7 / E9
CAT ECF-3
Cummins CES 20086
Detroit Diesel DFS Specyfikacja oleju 93K222
Mercedes Benz 228.31
Deutz DQC III-10 LA
MTU Typ 2.1
Ford 171-F1

Zatwierdzenia
Volvo VDS-4.5 (Homologacja #: 417-0003-20-411)
Mack EO-S-4.5 (Homologacja #: 417-0003-20-411)
Renault VI RLD-4 (Homologacja #: 417-0003-20-411)

Właściwości fizyczne
Gęstość @ 15℃ 0,870
Lepkość kinematyczna w 100℃,cSt. 14.85
Lepkość kinematyczna w temp. 40℃, cSt. 107.42
Wskaźnik lepkości 143
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 210
TBN, mg/KOH/g 9,3
Temperatura krzepnięcia, ℃ -33

Versimax HD14 10W-30

Specyfikacja produktu
Versimax®HD14 10W-30 jest olejem do wysokoobciążonych silników Diesla o średniej zawartości siarki, wyprodukowanym na bazie Grupy II i Grupy III płynów bazowych. Produkt ten zawiera zaawansowany pakiet dodatków sformułowany aby zapewnić najwyższą ochronę podczas pracy w bardzo ciężkich warunkach z wydłużonymi okresami między wymianami oleju. okresy między wymianami. Versimax® HD14 10W-30 został opracowany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR). recyrkulacją spalin (EGR), selektywną redukcją katalityczną (SCR – Adblue), katalizatorami utleniania oleju napędowego (diesel)
katalizatory utleniania (DOC) i filtry cząstek stałych (DPF). Versimax HD14 10W-30 został
zaprojektowany, aby sprostać zwiększonym poziomom biopaliw i ich działaniu w silniku.
Zastosowania
Versimax® HD14 10W-30 jest przeznaczony do stosowania w silnikach wysokoprężnych Euro 5 / Euro 6, Interim Tier 4 / Stage 3B / Tier 4
oraz Stage 4 / Stage 5 w silnikach wysokoprężnych, w których określono którykolwiek z poziomów wydajności przedstawionych poniżej. Sektory rynkowe obejmują: pojazdy użytkowe, autokary, autobusy, pojazdy terenowe i rolnicze itp. sprzęt rolniczy itp.

Poziomy wydajności:
API CK-4
ACEA E9
CAT ECF-3
Cummins CES 20086
Specyfikacja oleju Detroit Diesel DFS 93K222
MAN 3775
Mercedes Benz 228.31
Deutz DQC III-18 LA
MTU Typ 2.1
Ford 171-F1

Homologacje
Volvo VDS-4.5
Mack EO-S-4.5
Renault VI RLD-3

Właściwości fizyczne
Gęstość przy 15°C 0,872
Lepkość kinematyczna w 100°C,cSt. 12.1
Lepkość kinematyczna w temp. 40°C, cSt. 85.84
Indeks lepkości 138
Temperatura zapłonu (zamknięta) °C 204
TBN, mg/KOH/g 9,4
Popiół zasiarczony, %wt. 1,0
Temperatura krzepnięcia, °C -36

Versimax HD16 5W-30

Specyfikacja produktu
płynów bazowych Grupy III. Produkt ten zawiera zaawansowany pakiet dodatków opracowany w celu zapewnienia najwyższej ochrony podczas pracy w bardzo ciężkich warunkach z wydłużonymi okresami między wymianami oleju.
Versimax®HD16 5W-30 został opracowany do stosowania w silnikach Diesla wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (EGR), systemami selektywnej redukcji katalitycznej (SCR – Adblue), katalizatorami utleniania oleju napędowego (diesel), katalizatory utleniające (DOC) i filtry cząstek stałych (DPF). Versimax HD16 5W-30 został zaprojektowany, aby sprostać zwiększonym poziomom biopaliw i ich wpływowi na silnik.

Zastosowania
Versimax®HD16 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w silnikach wysokoprężnych Euro 5 / Euro 6, Interim Tier 4 / Stage 3B / Tier 4
oraz silnikach Diesla Stage 4, dla których określono jeden z poziomów osiągów przedstawionych poniżej. sektory rynkowe obejmujące: pojazdy użytkowe, autokary, autobusy, pojazdy pozadrogowe, sprzęt rolniczy itp.

Poziomy wydajności:
API CK-4 / SN
ACEA E6 / E9 / E7
CAT ECF-3
Cummins CES 20086
Detroit Diesel DFS Specyfikacja oleju 93K222
Mercedes Benz 228.51 / 228.31
Deutz DQC IV-18 LA
MTU Typ 3.1
MAN M3775
Volvo VDS-4.5 (nr homologacji: 417-0003-19-696)
Mack EO-S-4.5 (Homologacja#: 417-0003-19-696)
Renault VI RLD-3 (znak homologacji: 417-0003-19-696)

Właściwości fizyczne
Wskaźnik lepkości 162
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 204
TBN, mg/KOH/g 9,4
Popiół siarczanowy %wt. 0,95
Temperatura krzepnięcia, ℃ -36
Dane liczbowe oparte na średnich wartościach produkcyjnych.
Nr części: SXE025, SXE1205 (TDS Versimax®)
HD16 5W-30 – 191219 Issue 2)
Gęstość @ 15,6 ℃ 0,862
Lepkość @ 100℃,cSt. 12.25
Lepkość @ 40℃, cSt. 74.62
Wskaźnik lepkości 162
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 204
TBN, mg/KOH/g 9,4
Popiół siarczanowy %wt. 0,95
Temperatura krzepnięcia, ℃ -36

Versimax HD17 5W-30

Specyfikacja produktu
Versimax HD17 5W-30 to najwyższej klasy olej silnikowy do wysokoobciążonych silników Diesla, który został zaprojektowany aby spełnić niezbędne limity chemiczne wymagane do utrzymania wydajności urządzeń oczyszczania spalin urządzeń do oczyszczania spalin, w tym: DPF’s (filtry cząstek stałych), SCR (Adblue) / EGR systemy redukcji NOX, katalizatory utleniające DOC (diesel oxidation catalysts) i katalizatory poślizgowe Adblue.

Profil Versimax®
HD17 5W-30 zapewnia najwyższy poziom potencjału racjonalizatorskiego w mieszanych flotach, w których używa się wielu producentów, modeli i technologii silnikowych. Niski/średni profil dodatków SAPS (popiół siarczanowy, fosfor i siarka) w połączeniu z syntetyczne płyny bazowe zapewniają również wysoki poziom ochrony i czystości komponentów podczas pracy w bardzo trudnych warunkach z wydłużonymi okresami między wymianami oleju.

Zastosowania
Versimax® HD17 5W-30 jest przeznaczony do stosowania w silnikach wysokoprężnych spełniających wymagania emisji spalin Euro IV, V i VI gdzie wymagana jest taka jakość oleju. Może być również stosowany w połączeniu z olejem napędowym o niskiej siarki (maksymalnie 50ppm) oraz gdy producent wymaga któregoś z poniższych specyfików są wymagane przez producenta.
Renault VI RLD-2
Dane liczbowe oparte na średnich wartościach produkcji nr części: VST025, VST205, VST102, VST101 (TDS Versimax® HD17 5W-30 – 170120 Issue 1)

Poziomy wydajności:
ACEA E6 / E7
Spełnia wymagania specyfikacji Scania LDF-4
Volvo VDS-3
Mack EO-N

Właściwości fizyczne
Gęstość @ 15,6 ℃ 0,862
Lepkość @ 100℃,cSt. 12.25
Lepkość @ 40℃, cSt. 74.62
Wskaźnik lepkości 162
Temperatura zapłonu (zamknięta), ℃ 190
TBN, mg/KOH/g 12,6
Temperatura krzepnięcia, ℃ -42

Dlaczego Enetoil?

Wysoka jakość – olej Enetoil jest wyprodukowany z najwyższej jakości składników, co zapewnia doskonałe osiągi silników.

Trwałość – olej Enetoil jest specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić długotrwałe ochronie przed zużyciem i uszkodzeniem silnika.

Ochrona przed korozją – olej Enetoil dodatkowo chroni silnik przed korozją, co może zapobiec poważnym uszkodzeniom.

Przyjazne dla środowiska – Enetoil stara się dostarczać produkty, które są bardziej przyjazne dla środowiska, w oparciu o ich misję przeciwdziałania zmianom klimatu.