OLEJE MOTOCYKLE

Nasze produkty

Race 4TT 10W-40

Specyfikacja produktu
Race 4TT 10W-40 to zaawansowany, w pełni syntetyczny olej do silników 4-suwowych, przeznaczony do wszystkich wyczynowych motocykli sportowych motocykli, super motocykli i motocykli produkcyjnych. Środek smarny został opracowany bezpośrednio na podstawie wyścigowych, gdzie okazał się znacznie lepszy od olejów konwencjonalnych. Olej ten posiada niezwykle szeroką klasę lepkości i zapewnia wyjątkową wydajność w czterosuwowych silnikach motocyklowych. czterosuwowych silnikach motocyklowych.

Właściwości
1. Naturalnie wysoki wskaźnik lepkości, zapewniający dobry przepływ do łożysk w niskich temperaturach, w połączeniu z doskonałą wytrzymałością filmu olejowego w wysokich temperaturach.
2. Niski poziom lotności, który ogranicza utratę cennych składników oleju w ekstremalnych temperaturach wewnątrz silnika.
3. Wysoka wytrzymałość filmu olejowego.
4. Wyjątkowa ochrona przed zużyciem.
5. Wysoki poziom czystości komponentów.
6. Doskonała stabilność termiczna.
7. Niskie tarcie cieczy.

Zastosowania:
Zalecany do wszystkich turbodoładowanych i wolnossących silników wyścigowych i super motocykli lub gdzie producent określił olej tego typu i o tej specyfikacji.

Poziomy wydajności:
API SN
JASO MA2

Właściwości fizyczne
Gęstość względna @ 15,6°C 0,847
Lepkość kinematyczna @ 40°C (cSt) 88,37
Lepkość kinematyczna @ 100°C (cSt) 14,2
Wskaźnik lepkości 165
CCS @ -25°C (mPa.s) 7000 max
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 210
Temperatura krzepnięcia (°C) -45
Liczba zasadowa (mgKOH/g) 7,0

Race 4T 5W-40

Specyfikacja produktu
Race 4T 5W-40 to zaawansowany, w pełni syntetyczny, 4-suwowy olej silnikowy do wszystkich wyczynowych motocykli sportowych motocykli, super motocykli i motocykli produkcyjnych. Środek smarny został opracowany bezpośrednio na podstawie technologii wyścigowych, gdzie udowodnił swoją przewagę nad olejami konwencjonalnymi. Olej ten posiada niezwykle szeroką klasę lepkości i zapewnia wyjątkową wydajność w czterosuwowych silnikach motocyklowych.

Właściwości
1. Naturalnie wysoki wskaźnik lepkości, zapewniający dobry przepływ do łożysk w niskich temperaturach, w połączeniu z doskonałą wytrzymałością filmu olejowego w wysokich temperaturach.
2. Niski poziom lotności, który ogranicza utratę cennych składników oleju w ekstremalnych temperaturach wewnątrz silnika.
3. Wysoka wytrzymałość filmu olejowego.
4. Wyjątkowa ochrona przed zużyciem.
5. Wysoki poziom czystości komponentów.
6. Doskonała stabilność termiczna.
7. Niskie tarcie cieczy.

Zastosowania
Zalecany do wszystkich turbodoładowanych i wolnossących silników wyścigowych i super motocykli lub
gdzie producent określił olej tego typu i o tej specyfikacji.

Poziomy osiągów
API SN
JASO MA2

Właściwości fizyczne
Wygląd Bursztynowa ciecz
Gęstość względna @ 15,6°C 0,845
Lepkość kinematyczna @ 40°C (cSt) 86,8
Lepkość kinematyczna @ 100°C (cSt) 14,1
Wskaźnik lepkości 168
CCS @ -25°C (mPa.s) 6600 max
Zamknięta temperatura zapłonu (°C) 208
Temperatura krzepnięcia (°C) -45
Liczba zasadowa (mgKOH/g) 7,0

Race 4T 10W-30

Specyfikacja produktu
ace 4T 10W-30 to wysoce stabilny olej do silników motocyklowych, oparty na najnowszych w technologii dodatków uszlachetniających. Race 10W-30 szybko krąży podczas rozruchu zimnego silnika i zapewnia silny film olejowy w wysokich temperaturach.
System dodatków w Race 4T 10W-30 zapewnia wysoki poziom czystości elementów silnika czystość i ochronę przed zużyciem, rdzą i korozją. Cechy te zapewniają maksymalną długowieczność, niezawodność i wydajną pracę silnika.
Race 4T 10W-30 jest stosowany w terenie, na drogach i torach wyścigowych jako smar zawodniczy z doskonałym skutkiem.

Zastosowania
Race 4T 10W-30 jest zalecany do większości motocykli czterosuwowych o wysokich osiągach, gdzie wymagany jest produkt tego typu i o tej specyfikacji. Bezpieczny do stosowania w układach z mokrym sprzęgłem.

Poziomy osiągów
API SN
JASO MA2

Właściwości fizyczne
Wygląd Bursztynowa ciecz
Gęstość w 15,6 ℃ 0,861
Lepkość kinematyczna @ 100 ℃ (cSt) 11,3
Wskaźnik lepkości 155
CCS @ -25℃ (mPa.s) 7000 max
Zamknięta temperatura zapłonu (℃) 214
Temperatura krzepnięcia (℃) -42
BN (mgKOH/g) 6,6

Race 4T 10W-50

Specyfikacja produktu
Wielosezonowy olej silnikowy o wysokiej wydajności, wyprodukowany z syntetycznych płynów bazowych i starannie opracowanego pakietu dodatków uszlachetniających.
Race 4T 10W-50 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych motocyklach sportowych i zapewnia wysoki poziom czystości silnika i ochrony przed zużyciem, nawet w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.

Zastosowania
Race 4T 10W-50 może być stosowany we wszystkich 4-suwowych motocyklach o pojemności od 600 do 1600 cm3, turystycznych, krążownikach i maszynach niestandardowych. Odpowiedni do wysoko wyregulowanych silników wyczynowych, V-Twin lub przeciwbieżnych dwu-cylindrowych, stosowanych przez Aprilię, Ducati, Suzuki, Yamahę, Kawasaki, Cagivę, Hondę i BMW.

Poziomy wydajności:
API SN
JASO MA2

Właściwości fizyczne
Gęstość względna w temp. 15,6 ℃ 0,867
Lepkość kinematyczna w temp. 40 ℃ (cSt) 127,6
Lepkość kinematyczna @ 100 ℃ (cSt) 18,5
Wskaźnik lepkości 165
CCS @ -25℃ (mPa.s) 7000 max
Zamknięta temperatura zapłonu (℃) 215
Temperatura krzepnięcia (℃) -48
BN (mgKOH/g) 11,6

Race C30

Specyfikacja produktu
Race C30 i Race C40 to oleje silnikowe produkowane z wysokiej jakości oleju rycynowego z pierwszego tłoczenia.
Syntetyczne płyny bazowe zostały dodane w celu uzyskania klasyfikacji SAE 30 i SAE 40, co z kolei pomagają zmniejszyć lub wyeliminować tradycyjne problemy z osadami i lakierami, zwykle związane
z tymi typami olejów. Zachowane zostały wszystkie zalety produktu na bazie rycyny, w tym naturalnie wyższą i twardszą wytrzymałość filmu, bardzo wysoką nośność, lepsze właściwości zwilżające właściwości zwilżające oraz zmniejszone straty mocy spowodowane tarciem.

Zastosowania:
Race C30 i Race C40 są zalecane do czterosuwowych maszyn do jazdy po trawie i maszyn klasycznych, gdzie preferowane są produkty na bazie oleju rycynowego. Te gatunki mogą być również odpowiednie do stosowania jako mieszanka wstępna w dwusuwach zarówno w silnikach benzynowych, jak i metanolowych.
Race C30 jest szczególnie polecany do dwusuwów wyścigowych gokartów.
Do zastosowań żużlowych, gdzie zalety oleju rycynowego są znane od wielu lat,

Race C50 chroni i smaruje silniki przeznaczone do pracy na tych tradycyjnych olejach.
Przy możliwości pojawienia się nadmiaru wilgoci podczas jazdy na metanolu, wszystkie gatunki Race C zawierają inhibitory korozji, aby pomóc w zwalczaniu potencjalnych problemów.
Uwaga: Tych gatunków nie wolno mieszać z żadnymi produktami na bazie olejów mineralnych.

Właściwości fizyczne
Charakterystyka fizyczna odpowiednio C30, C40, C50:
Klasa SAE 30, SAE 40, SAE 50
Wygląd słoma ciecz słoma ciecz słoma ciecz słoma ciecz
Gęstość względna w 15℃:0,953; 0,958; 0,962;
Lepkość kinematyczna @ 100 ℃ (cSt): 12,02; 15,25; 19,23;
Zamknięta temperatura zapłonu (℃): 240; 250; >250

Race C40

Specyfikacja produktu
Race C30 i Race C40 to oleje silnikowe produkowane z wysokiej jakości oleju rycynowego z pierwszego tłoczenia.
Syntetyczne płyny bazowe zostały dodane w celu uzyskania klasyfikacji SAE 30 i SAE 40, co z kolei pomagają zmniejszyć lub wyeliminować tradycyjne problemy z osadami i lakierami, zwykle związane
z tymi typami olejów. Zachowane zostały wszystkie zalety produktu na bazie rycyny, w tym naturalnie wyższą i twardszą wytrzymałość filmu, bardzo wysoką nośność, lepsze właściwości zwilżające właściwości zwilżające oraz zmniejszone straty mocy spowodowane tarciem.

Zastosowania:
Race C30 i Race C40 są zalecane do czterosuwowych maszyn do jazdy po trawie i maszyn klasycznych, gdzie preferowane są produkty na bazie oleju rycynowego. Te gatunki mogą być również odpowiednie do stosowania jako mieszanka wstępna w dwusuwach zarówno w silnikach benzynowych, jak i metanolowych.
Race C30 jest szczególnie polecany do dwusuwów wyścigowych gokartów.
Do zastosowań żużlowych, gdzie zalety oleju rycynowego są znane od wielu lat,

Race C50 chroni i smaruje silniki przeznaczone do pracy na tych tradycyjnych olejach.
Przy możliwości pojawienia się nadmiaru wilgoci podczas jazdy na metanolu, wszystkie gatunki Race C zawierają inhibitory korozji, aby pomóc w zwalczaniu potencjalnych problemów.
Uwaga: Tych gatunków nie wolno mieszać z żadnymi produktami na bazie olejów mineralnych.

Właściwości fizyczne
Charakterystyka fizyczna odpowiednio C30, C40, C50:
Klasa SAE 30, SAE 40, SAE 50
Wygląd słoma ciecz słoma ciecz słoma ciecz słoma ciecz
Gęstość względna w 15℃:0,953; 0,958; 0,962;
Lepkość kinematyczna @ 100 ℃ (cSt): 12,02; 15,25; 19,23;
Zamknięta temperatura zapłonu (℃): 240; 250; >250

Race C50

Specyfikacja produktu
Race C30 i Race C40 to oleje silnikowe produkowane z wysokiej jakości oleju rycynowego z pierwszego tłoczenia.
Syntetyczne płyny bazowe zostały dodane w celu uzyskania klasyfikacji SAE 30 i SAE 40, co z kolei pomagają zmniejszyć lub wyeliminować tradycyjne problemy z osadami i lakierami, zwykle związane
z tymi typami olejów. Zachowane zostały wszystkie zalety produktu na bazie rycyny, w tym naturalnie wyższą i twardszą wytrzymałość filmu, bardzo wysoką nośność, lepsze właściwości zwilżające właściwości zwilżające oraz zmniejszone straty mocy spowodowane tarciem.

Zastosowania:
Race C30 i Race C40 są zalecane do czterosuwowych maszyn do jazdy po trawie i maszyn klasycznych, gdzie preferowane są produkty na bazie oleju rycynowego. Te gatunki mogą być również odpowiednie do stosowania jako mieszanka wstępna w dwusuwach zarówno w silnikach benzynowych, jak i metanolowych.
Race C30 jest szczególnie polecany do dwusuwów wyścigowych gokartów.
Do zastosowań żużlowych, gdzie zalety oleju rycynowego są znane od wielu lat,

Race C50 chroni i smaruje silniki przeznaczone do pracy na tych tradycyjnych olejach.
Przy możliwości pojawienia się nadmiaru wilgoci podczas jazdy na metanolu, wszystkie gatunki Race C zawierają inhibitory korozji, aby pomóc w zwalczaniu potencjalnych problemów.
Uwaga: Tych gatunków nie wolno mieszać z żadnymi produktami na bazie olejów mineralnych.

Właściwości fizyczne
Charakterystyka fizyczna odpowiednio C30, C40, C50:
Klasa SAE 30, SAE 40, SAE 50
Wygląd słoma ciecz słoma ciecz słoma ciecz słoma ciecz
Gęstość względna w 15℃:0,953; 0,958; 0,962;
Lepkość kinematyczna @ 100 ℃ (cSt): 12,02; 15,25; 19,23;
Zamknięta temperatura zapłonu (℃): 240; 250; >250

Race Performance 2T

Specyfikacja produktu
Race Performance 2T to najwyższej jakości syntetyczny, wzmocniony olej do silników dwusuwowych, łączący wysokiej jakości olejów mineralnych z najnowszymi dodatkami poprawiającymi osiągi. Ta klasa została opracowana bezpośrednio na podstawie technologii wyścigów motocyklowych.
Race Performance 2T zapewnia wysoki poziom wytrzymałości filmu olejowego, właściwości przeciwzużyciowe i chroni łożyska główne i główne, sworznie zwrotnicy, pierścienie i otwory, co wydłuża żywotność silnika. Race Performance 2T jest czysto palący i praktycznie eliminuje potrzebę
konserwacji zaworów mocy i portów wydechowych. Zapewnia niezawodność przez cały sezon dla nowoczesnych silników dwusuwowych silników dwusuwowych o wszystkich pojemnościach.

Zastosowanie:
Race Performance 2T jest zalecany do wszystkich silników dwusuwowych, zarówno z mieszanką wstępną, jak i wtryskiwaczami, w których wymagany jest olej o tej specyfikacji, gdzie wymagany jest olej o tej specyfikacji. Sprawdź w podręczniku producenta metodę mieszania i proporcje rozcieńczenia. Idealny do silników z dużym przebiegiem lub pracujących w trybie stop/start, gdzie najważniejsza jest niezawodność, np. floty kurierskie.

Poziom osiągów
JASO FD
API TC
ISO-L-EGD

Właściwości fizyczne
Kolor Czerwony
Gęstość @ 15,6℃ 0,860
Lepkość @ 100 ℃, cSt 8,81
Lepkość @ 40 ℃, cSt 53,0
Wskaźnik lepkości 144
Temperatura zapłonu (zamknięta) ℃ 109

Race Sport 4 10w-40

Specyfikacja produktu
Race Sport 4 10W-40 to wysokowydajny olej do silników 4-suwowych, łączący najnowsze, zaawansowane dodatki uszlachetniające z wysoko rafinowanymi mineralnymi i syntetycznymi płynami bazowymi. Olej ten zapewnia zimny rozruch zapewniając ochronę elementów silnika w szerokim zakresie warunków pracy.
Race Sport 4 10W-40 utrzymuje elementy silnika w czystości, chroni przed zużyciem, kontrolując jednocześnie rdzę i korozję oraz zapewniając optymalną wydajność operacyjną.
Race Sport 4 10W-40 pozostaje na swoim miejscu, nawet w wysokoobrotowych silnikach, zapewniając optymalną niezawodność zarówno elementów silnika, jak i skrzyni biegów. Idealny wybór dla kierowców dojeżdżających do pracy i biorących udział w wyścigach torowych.

Zastosowanie
Race Sport 4 10W-40 jest zalecany do większości motocykli czterosuwowych o wysokich osiągach,
gdzie wymagany jest produkt tego typu i o takiej specyfikacji. Wśród marek znajdują się: Aprilia, BMW, Cagiva, Ducati, Honda, Kawasaki, Moto Guzzi, Peugeot, Suzuki, Triumph, Yamaha, itd. Ten gatunek jest również odpowiedni do skrzyń biegów, gdzie wymagany jest olej SAE 10W-40.

Poziomy wydajności:
API SN
JASO MA2

Właściwości fizyczne
Gęstość w 15,6 ℃ 0,868
Lepkość kinematyczna w temp. 40 ℃ (cSt) 96,21
Lepkość kinematyczna @ 100 ℃ (cSt) 14,78
Wskaźnik lepkości 156
CCS @ -25℃ (mPa.s) 7000 max
Zamknięta temperatura zapłonu (℃) 214
Temperatura krzepnięcia (℃) -42
BN (mgKOH/g) 6,5

Race Super 2

Specyfikacja produktu
Race Super 2 to sprawdzony środek smarny, w którym zastosowano syntetyczne technologie opracowane na podstawie doświadczeń zdobytych podczas wyścigów motocyklowych. Ten gatunek zapewnia maksymalną wytrzymałość filmu olejowego i właściwości przeciwzużyciowe.
Warstwa smarująca jest wystarczająco mocna, aby zapobiec zablokowaniu silnika w chwilach chwilowego przegrzania.
Race Super 2 zapewnia doskonałą ochronę przeciwzużyciową łożysk głównych i łożysk big endów, sworzni osadczych, pierścieni i otworów, co wydłuża żywotność elementów. Tworzenie się osadów w portach i na świecach zapłonowych jest praktycznie wyeliminowane, nawet jeśli nieumyślnie zastosowano zbyt bogatą mieszankę.

Zastosowanie
Race Super 2 jest zalecany do silników wyposażonych w system wtrysku oleju i został specjalnie opracowany, aby utrzymać właściwą lepkość dozowania środka smarnego w każdych warunkach.

Poziomy wydajności:
API TC
JASO FD

Właściwości fizyczne
Gęstość w 15,6 ℃ 0,865
Lepkość kinematyczna w temp. 40 ℃ (cSt) 66,75
Lepkość kinematyczna @ 100 ℃ (cSt) 10,25
Wskaźnik lepkości 141
Zamknięta temperatura zapłonu (℃) 105

Race Super 4 10w-40

Specyfikacja produktu
Race Super 4 10W-40 to najwyższej jakości olej do silników 4-suwowych, łączący najnowsze dodatki z wysokiej jakości płynami bazowymi. Formuła oleju Race Super 4 10W-40 zapewnia czystość silnika
czystość silnika, zmniejszenie zużycia oraz zapobieganie rdzy i korozji. Jest to idealny wybór dla warsztatów motocyklowych.
Race Super 4 10W-40 zapewnia poziom ogólnej ochrony, który gwarantuje wydajną pracę silnika i skrzyni biegów, zapewnia wydajną pracę silnika i skrzyni biegów, zarówno w mieście, na wsi, jak i na autostradzie. Idealny dla osób dojeżdżających do pracy i dla motocyklistów, którzy w weekendy wyjeżdżają na otwarte drogi.

Zastosowanie
Race Super 4 10W-40 jest zalecany do większości motocykli czterosuwowych, w których wymagany jest produkt tego typu i o tej specyfikacji. Wśród marek znajdują się: Aprilia, BMW, Cagiva, Ducati, Honda, Kawasaki, Moto Guzzi, Peugeot, Suzuki, Triumph, Yamaha, itp. Ta klasa jest również odpowiednia do skrzyń biegów, w których wymagany jest olej SAE 10W-40.

Poziomy wydajności:
API SN
JASO MA2

Właściwości fizyczne
Wygląd Bursztynowa ciecz
Gęstość w 15,6 ℃ 0,864
Lepkość kinematyczna w temp. 40 ℃ (cSt) 95,93
Lepkość kinematyczna @ 100 ℃ (cSt) 14,38
Wskaźnik lepkości 155
CCS @ -25℃ (mPa.s) 7000 max
Zamknięta temperatura zapłonu (℃) 216
Temperatura krzepnięcia (℃) -42
BN (mgKOH/g) 6,5

Race V-Twin 20w-50

Specyfikacja produktu
Najwyższej jakości wielosezonowy środek smarny wyprodukowany z wysokiej jakości olejów mineralnych rafinowanych rozpuszczalnikami oraz starannie opracowanego pakietu dodatków uszlachetniających. Ten gatunek zapewnia wysoki poziom czystości silnika i ochronę przed zużyciem
nawet w najtrudniejszych warunkach eksploatacji.

Zastosowania
Spełnia wymagania motocykli o wysokich osiągach, takich jak BMW, Harley Davidson, Triumph i niektóre modele Yamaha, dla których wymagany jest olej silnikowy o lepkości SAE 20W/50.

Poziom wydajności:
API SF / SG
JASO MA

Właściwości fizyczne
Gęstość względna @ 15,6 ℃ 0,878
Lepkość kinematyczna @ 40 ℃ (cSt) 153,7
Lepkość kinematyczna @ 100 ℃ (cSt) 18,63
Wskaźnik lepkości 138
CCS @ -15 ℃ (mPa.s) 9500 max
Zamknięta temperatura zapłonu (℃) 215
Temperatura płynięcia (℃) -36
Liczba zasadowa (mgKOH/g) 10,3

Dlaczego Enetoil?

Wysoka jakość – olej Enetoil jest wyprodukowany z najwyższej jakości składników, co zapewnia doskonałe osiągi silników.

Trwałość – olej Enetoil jest specjalnie zaprojektowany, aby zapewnić długotrwałe ochronie przed zużyciem i uszkodzeniem silnika.

Ochrona przed korozją – olej Enetoil dodatkowo chroni silnik przed korozją, co może zapobiec poważnym uszkodzeniom.

Przyjazne dla środowiska – Enetoil stara się dostarczać produkty, które są bardziej przyjazne dla środowiska, w oparciu o ich misję przeciwdziałania zmianom klimatu.